فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان

دشمن کار را برای نسل امروز بسیار سخت کرده است/جنگ نبل و الزهرا الگوی رزمندگان ما در جنگ سخت شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت: بصیرت شهدا و افتخاری که آفریدند در تاریخ ثبت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،سردار محمدعلی حق‌بین بعد از امروز در چهلمین روز شهادت مهدی کوچک‌زاده مدافع حرم در مهدیه این شهر با تسلیت شهادت فاطمه (س) اظهار کرد: زندگی ائمه (ع) و اتفاق‌های آن دوران می‌تواند برای مردم در جامعه الگو باشد.

IMG_8018وی، ائمه اطهار (ع) را بهترین الگو برای نسل امروز عنوان کرد و افزود: امامان معصوم (ع) مسیر را به ما نشان دادند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان، شهدا را از جمله انسان‌هایی توصیف کرد که به راحتی روش زندگی خود را از ائمه (ع) آموختند و در این مسیر حرکت کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان حیله‌های بسیاری در مقابل نسل جوان به کار می‌گیرند، تصریح کرد: دشمن کار را برای نسل امروز بسیار سخت کرده، اما هر کدام از شهدا الگوی تمام عیار برای جامعه هستند.

حق‌بین به علاقه‌مندی نسل امروز در تداوم راه شهدا اشاره کرد و با بیان اینکه زبان از جانفشانی شهدا قاصر است، خاطرنشان کرد: بصیرت شهدا و افتخاری که آفریدند در تاریخ ثبت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا خود را به خداوند عرضه کردند، متذکر شد: برخی ادعا داشتند جوانان ما با دوران گذشته تفاوت دارند، اما درود بر پدران و مادرانی که فرزندان خود را در مسیری تربیت کردند که بدون واهمه خود را به دل دشمن می‌زنند تا برای حفظ دین و ایجاد امنیت پایدار جانفشانی کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان بر ضرورت پیاده کردن افتخارهای دین در جامعه تأکید کرد و گفت: در دوران کنونی آزمون‌های بسیاری وجود دارد و دشمن سدهای مختلفی در مقابل نسل جوان ایجاد کرده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن در جنگ نظامی با انقلاب اسلامی شکست خورده است، تصریح کرد: خواسته شهدا را باید در زندگی عملیاتی کنیم.

حق‌بین به جنگ تمام عیار فرهنگی دشمن در مقابل انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن با پیروزی جبهه مقاومت متوجه اقتدار رزمندگان اسلام شده و نبرد فرهنگی را آغاز کرده است.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به دو راهبرد جنگ سخت و فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: جنگ نبل و الزهرا الگوی رزمندگان ما در جنگ سخت شده است.

وی، هزینه جنگ فرهنگی را بسیار بالا دانست و یادآور شد: اگر در مقابل جنگ فرهنگی دشمن ایستادگی نکنیم مجبور می‌شویم هزینه سنگینی بپردازیم.

tel final1

Share