فرماندهان انتظامي شهرستان هیا سیاهکل و انزلی خبردادند

دستگیری اعضای باند شرکت های هرمی در «سیاهکل»/پل قدیم غازیان بندرانزلی مخفی گاه سارق منزل بود+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از دستگیری ۲ نفر از اعضای باند فعال شرکت های هرمی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از دستگیری ۲ نفر از اعضای باند فعال شرکت های هرمی  در این شهرستان خبر داد.

هرمیسرهنگ مجید نیکوئی فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل گفت: مأموران پلیس آگاهی در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان، موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از اطمینان از صحت خبر،سریعاٌ با تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی با مقام قضائی وارد محل شده و در بازرسی های انجام شده تعداد زیادی جزوه و سی دی های آموزشی و تلفن همراه که شماره تلفن مشتری ها در آنها ثبت شده بود را کشف کردند.

سرهنگ نیکوئی با اشاره به دستگیری دو متهم در خصوص این پرونده، بیان داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی اعتراف کردند که برای عضوگیری و اعتمادسازی عضوها و قانونی جلوه دادن فعالیت های خود، شرایطی چون حسن اخلاق، اعتیاد نداشتن به موادمخدر و سیمای ظاهری مناسب را فراهم می کردند که با هوشیاری مأموران شناسایی و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی در خصوص ماهیت شرکت های هرمی به شهروندان گفت: شرکت های هرمی در پوشش شرکت های ساختمانی اقدام به عضو گیری کرده و سپس کار خود را تغییر داده و در قالب سرمایه گذاری با سودهای کلان به میدان آمده و در روش پدیده بازاریابی شبکه ای ناسالم یا دسیسه هرمی با بکارگیری شیوه های روانی، افراد را به خرید محصولاتی که به آنها نیاز ندارند مجبور کرده و این تصور را در آنها ایجاد می کنند که می توانند در مدت کوتاهی ثروتمند شوند.

پل قدیم غازیان  بندرانزلی مخفی گاه سارق منزل بود

DSCN0975سارق منزلی که مخفیگاهش پل قدیم غازیان شهرستان بندر انزلی بود ، دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان انزلی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل ویلایی خالی از سکنه در این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ بندر انزلی قرار گرفت.

سرهنگ “هرمز عشقی” با بیان اینکه ماموران انتظامی با استفاده از شگردهای پلیسی و تحقیقات میدانی به فردی ۳۲ ساله مظنون و وی را دستگیر کردند افزود:متهم به بزه ارتکابی معترف و پس از کشف اموال مسروقه و شناسائی مالخر ۲۸ ساله، متهمان تحویل مقام قضائی شدند.

سرهنگ عشقی با اشاره به اینکه مخفیگاه سارق در اتاقکی بتونی زیر پل غازیان بندر انزلی بود تصریح کرد: مخفیگاه متهم محلی صعب العبور در زیر پل بود که وی از طریق نردبان و طناب متصل به انتهای آن به صورت ماهرانه وارد مخیگاه خود می شد.

فرمانده انتظامی شهرستان انزلی در پایان سرقت منزل را از مصادیق جرائمی که امنیت  روانی شهروندان را تحت تاثیر قرار می دهد دانست و از شهروندان خواست:ضمن تجهیز منازل خود به وسائل ضدسرقت، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

tel final1

Share