خصوصی ثانی در نطق میان دستور:در پیشگاه مردم شعار می‌دادند که «شما رأی دهید و ما رأی می‌خریم»

در صومعه‌سرا تخلف، تقلب و خیانت توأماً تجمیع شد/تکیه‌کنندگان به کانون‌های ثروت و قدرت، سرنوشت مردم شهرم را رقم زدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صومعه‌سرا تخلف، تقلب و خیانت توأماً تجمیع شد، صراحتاً شعار رانت‌خواران و ثروت‌اندوزان در پیشگاه مردم شعار می‌دادند که «شما رأی دهید و ما رأی می‌خریم» تا ببینیم که کدام موفق‌ترند، متأسفانه دیدیم که تکیه‌کنندگان به کانون‌های ثروت و قدرت، سرنوشت مردم شهرم را رقم زدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,حمیدرضا خصوصی ثانی نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور امروز (دوشنبه) اظهار داشت: امروز شاهد پیروزی به بهای خون هزاران شهید هستیم و مردم سرنوشت خویش را به دست خود رقم زدند،‌ با تحمیل تحریم که استکبار جهانی بر این ملت تحریم کرد (به طوری که در اوج مبارزه با استکبار توانستیم در علم و دانش هسته‌ای عالمگیر و در بسیاری از زمینه‌ها رشد فزاینده‌ای داشته باشیم) این مسلم است که مشکلات فراوانی همچنان بر دوش می‌کشیم، اما همه انتظارها این بوده و هست که با این پشتوانه عظیم بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.resized_217574_422

وی افزود: اما چه شده است که شاهد به گِل نشسته شدن پاره‌ای از انتظارات بجای مردم هستیم، از جمله انجام یک انتخابات درست بی‌حاشیه و بی‌شائبه و بیان واقعیت‌های موجود به دور از جانبداری‌های بی‌اساس. حداقل در شهرستان‌ها و استان‌هایی که این مشکل وجود دارد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: نماینده شدن چیزی بر ما نیفزود و نماینده نشدن نیز چیزی از ما کم نمی‌کند، اما آنچه مهم است احساس مسئولیتی است که همه دلسوزان انقلاب را گهگاه به ناله می‌آورد، هر چند بنا را به سکوت گذاشتم.

وی ادامه داد: در صومعه‌سرا انتخابات به بی‌مبالاتی مسئولان ذیربط اجرایی انتخابات و بی‌تفاوتی عوامل نظارتی و حرکت‌های جانبدارانه عوامل دیگر که اگر بخواهند، می‌گویم به میدان خرید و فروش بی‌حد و حصر شناسنامه‌های فراوان از شهرستان‌ها و استان‌های دیگر و خرید آراء مردم محروم، میدان فتح کانون‌های ثروت و قدرت که با همه بی‌شرمی، سرنوشت مردم را بدون اراده آنها رقم زدند تبدیل شد، چرا باید چنین شود؟

خصوصی ثانی همچنین یادآور شد: متأسفانه زر و زور و تزویر با هم تجمیع شده و مسئولان اجرای انتخابات (همانطور که آقای وزیر کشور هم اشاره داشت) که در بعضی از شهرستان‌ها این گزارش‌ها رسیده است. صومعه‌سرا در رأی این مشکلات مطروحه می‌درخشد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: در صومعه‌سرا تخلف، تقلب و خیانت توأماً تجمیع شد، صراحتاً شعار رانت‌خواران و ثروت‌اندوزان در پیشگاه مردم شعار می‌دادند که «شما رأی دهید و ما رأی می‌خریم» تا ببینیم که کدام موفق‌ترند، متأسفانه دیدیم که تکیه‌کنندگان به کانون‌های ثروت و قدرت، سرنوشت مردم شهرم را رقم زدند، اما افسوس از یک فریاد از نمایندگان کارگزاران نظام و یک گزارش دلسوزانه از واقعیت‌ها.

این نماینده تاکید کرد: مسئولان به اصطلاح مدافع نظام و ملت، فرماندار، امام جمعه، نیروی انتظامی، هیأت اجرایی انتخابات، شورای محترم نظارت و همه و همه در حوزه انتخابیه بنده در یک جام می‌جوشیدند و شاهد و حامی این بداخلاقی‌ها بودند.

وی در خاتمه مطرح کرد: در خصوص آشفته‌بازار خرید و فروش آراء و مشکلات عدیده‌ای که حمایت‌شدگان از کانون ثروت و قدرت به وجود آوردند (که بیان آن موجب شرمندگی است)، طی نامه‌ای خدمت آیت‌الله جنتی تقدیم کردم. هم‌چنان بنده و مردم شریف صومعه‌سرا در انتظار رسیدگی و بررسی به این اعتراض هستیم که چهره انتخابات به دست و قدرت پول و ثروت سیاه و انتخاب و اراده مردم جایش را به تعیین سرنوشت مردم به دست پول و صاحبان قدرت و ثروت تبدیل کرد.

tel final1

Share