در حاشیه بهره برداری از زمین ورزشی زنده باد «عزیز پیرزاد»

در روزی که شوت «خسته بند» راهی به چارچوب نداشت , روحانی عضو شورای شهر انزلی ماشین گل زنی شده بود+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا زمین فوتبال ساحل انزلی به نام زنده یاد «عزیز پیرزاد» فوتبالیست اسبق ملوان و تیم های مطرح گیلان احداث شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا زمین فوتبال ساحل انزلی به نام زنده یاد «عزیز پیرزاد» فوتبالیست اسبق ملوان و تیم های مطرح گیلان  احداث شد.

DSC_0646به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,در این مراسم که با دیدار دوستانه ای نیز همراه بود نماینده مردم انزلی در مجلس ، اعضای شورای شهر ، رییس اداره ورزش و جوانان ، رییس هیئت فوتبال و رییس هیئت ورزش های همگانی حضور داشتند .

از حواشی این مراسم می توان به این نکته اشاره کرد که حسن خسته بند نماینده مردم انزلی برای افتتاح این زمین شوتی به سمت دروازه حریف روانه کرد اما این ضربه راهی به چارچوب نداشت.

سید ابراهیم مرتضوی روحانی عضو شورای شهر انزلی نیز که همواره حضور فعالی در میادین ورزشی خصوصا فوتبال دارد نیز به عنوان فوروارد در این دیدار دوستانه حضور داشت و مثل همیشه بازی چشم گیری از خود به نمایش گذاشت و خوش درخشید.

گفتنی است «عزیز پیرزاد» از دروازه‌بان‌های با اخلاق ,موفق و مطرح ملوان در دهه هفتاد بود که در آبان ماه سال جاری به‌دلیل سکته مغزی جان به جان آفرین تسلیم کرد.


tel final1

Share