سرپرست تیم فوتبال داماش

داماش متعلق به همه مردم رشت است اما هیچ فردی حق مصادره داماش را ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست تیم فوتبال داماش گفت: داماش متعلق به همه مردم این شهر است و همه باید به آن کمک نمایند اما کسی حق ندارد تیم مردمی رشت را به نام خود مصادره کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم ,حسین قلیزاده امروز در حاشیه تمرین داماش در ورزشگاه عضدی در مورد کمک مالی  شورای شهر رشت به تیم داماش گیلان اظهار داشت: از تمامی اعضای شورای اسلامی شهر رشت به جهت تصویب کمک یکصد میلیون تومانی به داماش تشکر می‌کنم و از ریاست این شورا هم که سعی زیادی در امر تصویب این کمک مالی به باشگاه داماش داشتند به عنوان جز کوچکی از باشگاه داماش تشکر می‌کنم.damash_8277

سرپرست تیم داماش افزود: پس از مذاکره با محمد علی رفیعی، رئیس شورای شهر رشت و مکاتبه با ایشان به همراه افشین ناظمی پیگیر دریافت کمک شورا به تیم بودیم که با مساعدت ریاست  شورای شهر رشت و همراهی سایر اعضای محترم، این کمک در آخرین جلسه شورای اسلامی محترم رشت به تصویب رسید.

قلیزاده درباره بازی تیم داماش با ماشین‌سازی اعلام کرد: بازی با تیم ماشین‌سازی از اهمیت بسیار فراوانی برای تیم داماش برخوردار است و تمام بازی‌های داماش برای ما حائز اهمیت است و سعی بازیکنان برای بهبود وضعیت و فرار از انتهای جدول است.

قلیزاده در مورد کمک به داماش بیان کرد: در شرایطی که بسیاری از افراد طی یکسال گذشته تنها وعده و وعید می‌دادند و هیچ قدمی برای این تیم برنداشتند، تلاش دوستان در شورای شهر رشت ستودنی بود.

سرپرست تیم داماش درباره کمک‌های مالی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: داماش متعلق به همه مردم این شهر است و همه باید به آن کمک نمایند اما نباید کسی تیم مردمی رشت را به نام خود مصادره کند.

tel final1

Share