بررسی ها ادامه دارد

دادستان صومعه‌سرا: منتظر نظریه پزشکی قانونی در پرونده سوختگی نوزاد هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا , دادستان عمومی و انقلاب صومعه‌سرا گفت: پزشکی قانونی در حال بررسی پرونده سوختگی یک نوزاد در یکی از بیمارستان‌های صومعه سراست و ما منتظر نظریه پزشکی قانونی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا , دادستان عمومی و انقلاب صومعه‌سرا گفت: پزشکی قانونی در حال بررسی پرونده سوختگی یک نوزاد در یکی از بیمارستان‌های صومعه سراست و ما منتظر نظریه پزشکی قانونی هستیم.۱۵-۷-۱۱-۱۱۴۸۷۱۳۹۳۰۲۱۶۱۱۵۵۳۰۸۲۳۲۶۹۱۲۲۳

 میرحسینی، درباره پرونده سوختگی یک نوزاد در یکی از بیمارستان‌های صومعه‎سرا گفت: بعد از اطلاع از موضوع پیگیر آن شدم و شخصا به بیمارستان رفتم. رئیس بیمارستان احتمال داد که نوزاد به بیماری «اس تی وی جانسون» مبتلاست که در این نوع بیماری پوست نسبت به دما، گرما و برخی داروها واکنش نشان می‌دهد، ولی خانواده نوزاد قصور کادر بیمارستان را عامل اصلی حادثه می‌دانند.

وی افزود: مستندات و مدارک لازم را جمع‌آوری و به پزشکی قانونی ارسال کردیم تا علت حادثه پیش آمده را بررسی کند و مشخص شود که سهل‌انگاری کادر پزشکی دلیل این اتفاق بوده یا موارد دیگری در این امر دخیل بوده است.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر سوختگی و فوت نوزاد صومعه سرایی را تکذیب کرد

وبدا نوشت: براساس گزارش روسای مراکز درمانی امام خمینی (ره) صومعه سرا و هفده شهریور رشت، شایعات منتشر شده در برخی از سایت های مجازی مبنی بر سوختگی نوزاد سه روزه صومعه سرایی که به منظور درمان زردی در بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا بستری شده بود، متعاقب با عدم پذیرش در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت و سرگردانی خانواده بیمار که در نهایت منجر به فوت نوزاد شد، با دستور دکتر برزیگر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از صبح ۹ اسفندماه تحقیق و بررسی فوری آغاز و طی گزارشات روسای بیمارستان های مذکور خبر منتشره کذب محض اعلام شد.

 طبق گزارشات واصله، روز جمعه بیمار در بیمارستان هفده شهریور رشت بلافاصله پس از مراجعه پذیرش شده و براساس تشخیص پزشکان معالج، نوزاد مبتلا به عارضه پوستی است و هیچ ارتباطی با مباحث مطرح شده در خصوص سوختگی ندارد و براساس گزارش کادر درمانی مرکز فوق تخصصی هفده شهریور در حال حاضر نوزاد مذکور در این مرکز بستری و تحت مداوا است.

tel final1

Share