جعفرزاده در همایش طلایه داران تربیت اسلامی

حوزه پرورشی بر حوزه آموزشی تقدم دارد/حساسیت این حوزه ایجاب می‌کند به نوعی عمل کنیم که هر کسی جرأت ورود به این حوزه را نداشته باشد/اگر جامعه فرهنگی نبود نمی‌توانستیم کشور را اداره کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:به دلیل اینکه اهمیت کار پرورشی زیاد مشخص نیست، خانواده‌ها نیز بدان اهمیتی نمی‌دهند در حالیکه حوزه پرورشی بر حوزه آموزشی تقدم دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از شبستان ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:به دلیل اینکه اهمیت کار پرورشی زیاد مشخص نیست، خانواده‌ها نیز بدان اهمیتی نمی‌دهند در حالیکه حوزه پرورشی بر حوزه آموزشی تقدم دارد.

DSC_0120 غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در همایش طلایه داران تربیت اسلامی در دهکده ساحلی انزلی با بیان اینکه همه مسئول مشکلات جامعه هستند گفت: مجلس و دولت باید با همکاری یکدیگر مشکلات را حل کنند.

وی با بیان اینکه حوزه پرورشی حوزه بسیار مهمی است تصریح کرد:دانشمند و نخبه‌ایی که از اعتقادات و ارزش‌های اسلامی به دور باشد برای جامعه مفید نیست.
جعفرزاده ادامه داد:دانش آموزان ما باید متناسب با آرمان‌های شهدا و انقلاب پرورش یابند و متولی این کار مربیان پرورشی هستند و حساسیت آن با حوزه آموزشی متفاوت است.
وی با بیان اینکه تکثر و تعدد حوزه پرورشی سختی کار را بسیار کرده است اظهار کرد: باید به این مجموعه سیاست‌های انگیزشی داده شود تا بتوانند در کارهای خود موفق باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: به دلیل اینکه اهمیت کار پرورشی زیاد مشخص نیست،خانواده‌ها نیز بدان اهمیتی نمی‌دهند در حالیکه حوزه پرورشی بر حوزه آموزشی تقدم دارد.
وی تاکید کرد: حساسیت این حوزه ایجاب می‌کند به نوعی عمل کتیم که هر کسی جرأت ورود به این حوزه را نداشته باشد.
جعفرزاده با بیان اینکه در برجام که به فرجام رسید نباید مطالبات مردم را افزایش داد افزود: اگر جامعه فرهنگی نبود نمی‌توانستیم کشوری را اداره کنیم که ۳۸ سال در تیررس توطئه‌های دشمن بوده است.
وی تصریح کرد: ما برای این انقلاب هزینه پرداخت کردیم و به تناسب هزینه نسبت به آینده آن حساس هستیم و باید دانش آموزانی تربیت کنیم که بتوانند انقلاب را تداوم بخشیده و کشور را در سایه آموزه‌های اسلامی و انقلابی به توسعه برساند.

گفتنی است، در ادامه این مراسم از معلمان و مربیان پرورشی و تربیتی مدارس استان تجلیل شد.(گزارش تصویری)

tel final1

Share