حیدری خبرداد

حضور ۱۲ مدیرکل گیلان در آستانه‌اشرفیه/سرمایه‌گذاران مختلف در حال رجوع به شهرستان هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار استانه‌اشرفیه گفت: هفته آینده ۱۲ مدیرکل گیلان برای بررسی و برطرف شدن مشکلات مختلف شهرستان وارد آستانه‌اشرفیه می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,رحیم حیدری شهرستان آستانه اشرفیه را دارای دوبخش مرکزی و بندر کیاشهر دانست و اظهار کرد: اقتصاد منطقه اغلب کشاورزی، بادام، صیفی‌جات و شیلات است.

۱۳۹۴۱۲۱۲۰۰۰۲۴۳_PhotoAوی در ادامه برگزاری انتخابات در آستانه‌اشرفیه را خوب و شکوهمند خواند و با قدردانی از مشارکت مردم این شهرستان، افزود: میزان مشارکت مردم در انتخابات نشان‌دهنده نزدیک بودن مردم به حاکمیت بوده و به عنوان پشتوانه مردمی در عرصه‌های مختلف می‌توانند به انقلاب یاری برسانند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه درباره مشکلات مختلف این شهرستان گفت: هفته آینده میزبان حداقل ۱۲ مدیرکل گیلان به همراه معاون عمرانی و برنامه‌ریزی استاندار در آستانه‌اشرفیه هستیم تا مشکلات این در حوزه‌های مختلف بررسی و برطرف شود.

وی ادامه داد: طبق قانون و رویکردها موظف هستیم که بخش‌خصوصی وارد عرصه اقتصاد شهرستان شود، زیرا معضل اساسی این شهرستان مشکل بیکاری است.

حیدری با بیان اینکه بیکاری به دنبالش آفات دیگری را نیز به همراه دارد، خاطرنشان کرد: باید زمینه ایجاد اشتغال با استفاده از توان جوانان و مردم را فراهم کنیم.

وی با اشاره به ورود سرمایه‌گذاران در آستانه‌اشرفیه، یادآور شد: سرمایه‌گذاران مختلف در حال رجوع به شهرستان هستند و ما نیز با اداره‌های مختلف در حال هماهنگی هستیم تا امکان ارائه خدمات به این سرمایه‌گذاران در حداقل زمان ممکن فراهم شود.

فرماندار آستانه‌اشرفیه ارتباط خود با سرمایه‌گذاران را مانند یک جاده دوطرفه خواند و خاطرنشان کرد: آنها سرمایه خودشان را عرضه کرده و با ایجاد اشتغال ایجاد میزان درآمد و سرانه شهرستان را بالا می‌برند.

وی با تصریح بر اینکه باید حاشیه امن را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کنیم، یادآور شد: سرمایه‌گذاران باید درفضای امن و آرام فعالیت خود را به ثمر برسانند.محمدحسین قربانی

tel final1

Share