استاندار درگردهمایی فرمانداران

حضور معنادار مردم در انتخابات شروع خوبی برای اجرای برجام ۲ در کشور است/از پیام های مهم انتخابات نه بزرگ به بداخلاقی‌ها بود/فرمانداران برای نظارت بر بازار بصورت میدانی وارد شوند/نظافت شهرها بهتر از سال گذشته شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی با بیان اینکه یکی دیگر از پیام های مهم انتخابات نه بزرگ به بداخلاقی‌ها بود گفت : یکی از دلایل مشارکت گسترده مردم در انتخابات رضایتمندی آنان از عملکرد دولت و امیدی بود که در دل آنان روشن کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت : انتخابات هفتم اسفند ماه شروع خوبی برای اجرای برجام ۲ در کشور است.

۰c249888-0016-44bb-ad04-741b691c89b3 دکتر نجفی درگردهمایی فرمانداران با قدردانی از زحمات آنان در برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه گفت : حضور آگاهانه و معنادار مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شروع خوبی برای اجرای برجام ۲ در کشور است.

وی تأکید کرد : پس از فراهم شدن شرایط بین‌المللی و انتخابات پرشور باید دست به دست هم دهیم و برای کاهش مشکلات اقتصادی، بیکاری و جذب سرمایه‌گذاری خارجی تلاش کنیم.

دکتر نجفی با بیان اینکه مردم ایران در برهه‌های مختلف بارها بلوغ سیاسی خود را نشان دادند گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب و نشان دهنده‌ی اعتماد آنان به دولت است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از پیام های مهم انتخابات نه بزرگ به بداخلاقی‌ها بود گفت : یکی از دلایل مشارکت گسترده مردم در انتخابات رضایتمندی آنان از عملکرد دولت و امیدی بود که در دل آنان روشن کرد.

استاندار گیلان پیروز عرصه‌ی انتخابات را مردم عنوان کرد و گفت : به منتخبین مردم با هر گرایش و سلیقه‌ای احترام می‌گذاریم و باید در سایه تعامل و همدلی در جهت حل مشکلات استان گام برداریم.

وی با بیان اینکه مشارکت گسترده‌ی در دور دوم انتخابات همچون دور اول مهم است گفت : جدیت فرمانداران و دست اندرکاران انتخابات شهرستان‌های رودبار و رشت باید همچون دور اول باشد.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز از فرمانداران خواست با جدیت شهرستانها را برای پذیرایی از گردشگران آماده کنند و با مهم دانستن پاکیزگی و آراستگی شهرها گفت : با بسیج کلیه امکانات و به کارگیری توان شهرداری‌ها، باید نظافت شهرها بهتر از سال گذشته شود.

دکتر نجفی همچنین با تأکید بر لزوم نظارت بر عرضه‌ی کالا و خدمات در بازار و مناطق گردشگر پذیر گفت : فرمانداران بصورت میدانی وارد شوند و از همه‌ی ابزارها به منظور جلوگیری از بی‌نظمی در قیمت اجناس وکالاها استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به صرفه‌جویی در مصرف آب کشاورزی گفت : با همکاری آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی بیش‌ترین استفاده از نزولات جوی برای شخم زمستانه انجام پذیرد.

استاندار گیلان تأکید کرد : لایروبی انهار، آماده کردن استخرهای سنتی ، سر دهنه‌سازی‌های کانال‌های کشاورزی و  استفاده از ظرفیت دهیاران نیز مد نظر فرمانداران قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت طرح یکپارچه سازی شالیزارها که از مصوبات مهم دولت در سفر به گیلان محسوب می‌شود گفت : خوشبختانه تاکنون از برنامه‌ی تعیین شده جلو بودیم و یکی از تکالیف مهم فرمانداران اجرای این طرح است.

استاندار گیان به اشاره به مصوبه‌ی دولت برای تجهیز و یکپارچه سازی ۵۰ هزار هکتار شالیزار در مدت ۵ سال گفت : از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید در کشاورزی گیلان اجرای این طرح خواهد بود.

tel final1

Share