با اعلام رسمی توسط ستاد انتخابات کشور

حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت شد/افتخاری: ما برای تعویض نیامده ایم بلکه برای تعمیر آمده ایم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام افتخاری در جمع پرشور حامیان خود گفت:عزیزی گفتند حالا که پیروز شدید همه را تعویض کنید.اما ما برای تعویض نیامده ایم بلکه برای تعمیر آمده ایم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه  خود نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی را درحوزه انتخابیه فومن و شفت را اعلام کرد.

photo_2016-02-29_17-56-01در این اطلاعیه آمده است:

درحوزه انتخابیه فومن و شفت آقای محمد مهدی افتخاری از مجموع ۱۱۱۳۸۸ آرای صحیح با کسب ۳۳۶۴۷ رأی به مجلس راه یافت.

افتخاری: ما برای تعویض نیامده ایم بلکه برای تعمیر آمده ایم

از سوی دیگر از فومن خبر می رسد که حجت الاسلام افتخاری در جمع حامیان خود حاضر شده و برای آنها سخنرانی کوتاهی انجام داده است.

حجت الاسلام افتخاری در جمع هواداران خود با بیان اینکه  تمام تلاشم این است که صدای شما را به خانه ی شما برسانم اظهار کرد:اگر در این راه پاهایم و تمام توانم را از دست بدهم یقین بدانید بی پا و بی دست و تنها با زبانم فریاد شما را به گوش مسئولان خواهم رسانید.

منتخب مردم فومن و شفت در ادامه گفت:از امروز به بعد چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که رای ندادند, من نماینده ی همه آنها هستم.حال که مدال افتخار خدمتگزاری به گردنم آویخته شده به تجربه دیگر عزیزان ایمان دارم .

وی افزود:ما دشمن یکدیگر نیستیم با یکدیگر برادریم و دلهایمان باید با هم مهربان باشد.دیروز خلعت خدتمگزاری بر گردن دیگری بود و امروز بر تن من.

حجت الاسلام افتخاری گفت:عزیزی گفتند حالا که پیروز شدید همه را تعویض کنید.اما ما برای تعویض نیامده ایم بلکه برای تعمیر آمده ایم.

وی در پایان اظهار داشت:در این راه سخت بدون کمک دیگران و خرد جمعی دلسوزان کاری از پیش نمی رود.من محضر تک تک نمایندگان از دوره اول تا امروز خواهم رفت و از کمک آنها به بهره خواهم گرفت.(شعار «حاجی دوست داریم» توسط مردم سر داده شد)

photo_2016-02-29_17-55-57
tel final1

Share