از گوشه و کنار سیاست در گیلان

جوک خبری سال یک سایت محلی را بخوانید و بخندید!/محمود شکری پدرانمان را هم بیکار کرد/ورود پلاک خودرو نامزد شفتی به عرصه انتخابات

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

محمود شکری پدرانمان را هم بیکار کرد

۵۳۵۶۴۲۳۹۹۰۶۲۰۰۲۷۰۹۶۸پایگاه خبری ماسال نوشت:منصور یوسفی نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تالش عصر پنجشنبه در اجتماع مردم شاندرمن اظهار داشت: تأثیر انتخابات علاوه بر زندگی اجتماعی در زندگی شخصی ما نیز آثاری خواهد داشت.

وی افزود: ما در ارتباط باتغییرات در زندگی با توجه به نیازها تغییرات را شکل می دهیم. در دوره گذشته نیز با همین شرایط نماینده فعلی انتخاب شد و اکنون من آمده ام تا به مردم سه شهرستان عرض کنم متأسفانه تغییری که ایجاد نشد مشکلاتی هم بر مشکلات قبلی سه شهرستان افزوده شد.

این نامزد انتخابات دهم مجلس در تالش با اشاره ضمنی اینکه نماینده فعلی در تحقق وعده های انتخاباتی موفق نبوده است گفت: آقایان مدعی بودند که برای بچه های ما اشتغالزایی می کنند اما کار که ایجاد نشد پدرانمان را هم بیکار کردند. میثاق ما این نبود. شما دهن کجی به مردم کردید. ما نتونستیم از آن فرصت ممکن استفاده کنیم. عدم تدبیر موجب سرخوردگی مردم می شود در تأیید این موضوع از یوسفی نپرسید از بقیه نامزدها بپرسید.

یوسفی افزود: ما سه چها ماه است که مردم را به میدان کشیده ایم و اما آنها می گویند شما هم مثل دیگران دروغ می گویید. این فضا را افرادی ایجاد کردند که قول دادند و اما جامه عمل به آن نپوشاندند. ما کی را باید حفظ کنیم. ما باید تغییر ایجاد کنیم.

وی با تشکر از اصلاح طلبان حامی خود اظهار کرد: عزیزانی از ستاد حامیان دولت و شورای مشوری اصلاحات از من حمایت کردند و امانت خودشان را به من سپرده اند. امیدوارم بنده هم نسبت به این امانت امین درستی باشم.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تالش، رضوانشهر و ماسال ادامه داد: نباید چشمانمان را ببنیدم و بگوییم هیچ کاری نشده است اما وضعیت موجود ما خوب نیست و نسبت به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

یوسفی با اشاره به اینکه از حامیان دولت خواهد بود گفت: من ضمن حفظ استقلال قوه مقننه و مجریه، تلاش خواهم کرد بازوان پرتوانی برای دولت باشم.

جوک خبری سال ۸ دی را بخوانید و بخندید!

funny-sms-3از آنجایی که برخی جریان های سیاسی انتظار افشای خبر سفر احمدی نژاد به گیلان را نداشته اند در خبری عجیب دست به خبرسازی مضحکی زده اند که بدون شک می توان از آن به عنوان جوک خبری سال یاد کرد.

سایت ۸ دی در خبری خنده دار نوشته است:

«تب و تاب انتخاباتی در استان گیلان به روزهای اوج خود رسیده است و بازار داغ حمایت شخصیتهای کشوری از نامزدهای شهرستانها ادامه دارد تا شاید بتوانند به حساب محبوبیت آن شخصیت به صندوق رای خویش اضافه کنند.

در تازه ترین این اتفاقات شنیده شده است جعفرزاده ایمن آبادی نماینده فعلی رشت در مجلس شورای اسلامی و نامزد کسب مجدد این کرسی، قصد دیدار  با محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان که شنیده شده چند روزی است به استان گیلان سفر کرده را دارد و هنوز تا این لحظه موفق به این دیدار نشده است.

نکته حالب این است که جعفرزاده چند ماه پیش در جشن دوسالگی دولت تدبیر ضمن انتقاد از دولت قبل آن را دولت مغول ها نامیده بود و حالا قصد دیدار با رییس آن دولت را دارد.

طبق شنیده های خبرنگار ۸دی احتمال آن می رود که روابط پشت پرده وی با احمدی نژاد بی تاثیر در تایید صلاحیت گرفتن ایشان از سوی شورای نگهبان نباشد.»

به گزارش دیارمیرزا همه آن کسانی که جعفرزاده را می شناسند نسبت به اختلافات بنیادی وی با احمدی نژاد آگاه هستند.۸ دی در حالی مدعی رابطه پنهانی جعفرزاده با احمدی نژاد شده که رئیس جمهور سابق به دلیل حمایت های خود از جریان انحرافی بخش زیادی از اعتبار خود را در نزد بسیاری از مقام های رسمی کشور از دست داده است.بنابراین سایت  ۸ دی که در نزد مردم منتسب به یک نهاد مقدس است بهتر است به جای اینگونه خبرسازی ها به حمایت از نامزدهای مورد علاقه ی خود بپردازد.

از سوی دیگر به نظر می رسد با افشای خبر سفر احمدی نژاد به گیلان توسط دیارمیرزا بخشی از برنامه جریان انحرافی برای تاثیرگذاری در انتخابات گیلان ناکام مانده است که اینگونه شاهد  ساخت لطیفه برای افزایش شور و نشاط مردم  هستیم.

‘گفتنی است جعفرزاده در زمان احمدی نژاد تندترین انتقادات را نسبت به رفتارهای وی از خود نشان داده بود و حتی در سفر دوره چهارم او به گیلان وی را همراهی نکرد.

ورود پلاک خودرو نامزد شفتی به عرصه انتخابات

پلاک-موسویان-۱کاسپین نوشت: شامگاه دیشب در خیابان امام خمینی(ره) شهر فومن (روبروی پارک شهر) جمعی از طرفداران و حامیان یک از نامزد انتخاباتی حوزه انتخابیه فومن و شفت به این شهرستان جهت تبلیغ عزیمت نمودند.
در حال برگشت از این شهر به محل سکونت و زادگاه این نامزد بودند که توسط طرفداران فومنی چند دقیقه ای خیابان توقف نمودند و در این حین پلاک خودروی این نامزد توسط نیروی های انتظامی توقیف شد و با خواهش این نامزد انتخابات مجلس جلوی اعتراض جوانان و حامیان نسبت به نیروهای خدوم انتظامی گرفته شد.

این طرفداران در اعتراض به این اقدام و گرفتن حق قانونی خود برای تبلیغات در شهرستان فومن با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان شماره پلاک خودروی این نامزد خواهان حق خود شدند.

در همین رابطه میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه راه اندازی کارناوال انتخاباتی ممنوع است، اظهار کرد: علت توقیف پلاک خودرو که منتسب به یکی از طرفداران این نامزد انتخاباتی است، به راه انداختن کارناوال و به راه انداختن آن رسما برای هر نامزدی غیر قانونی است.

وی با بیان اینکه این خودرو توسط پلیس نیروی انتظامی توقیف شده گفت: پلیس به وظیفه خود عمل کرده و در راستای ایجاد نظم عمومی چنین اقدامی از پلیس ضروریست.

فرماندار فومن بابیان اینکه توقیف پلاک خودرو مورد خاصی برای تنش در نیروهای فومنی و شفتی نیست، افزود: ضبط پلاک خودرو عاملی برای تذکر برای کاندیداهای متخلف است.

محکومیت سواستفاده انتخاباتی از مدافعان حرم

پس از پیروزی های با شکوه مدافعان حرم و رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه و حضور پررنگ رزمندگان گیلانی در میان آنها و باتوجه به همزمانی این پیروزی با تبلیغات انتخاباتی نامزدها، متاسفانه شاهد برخی بی اخلاقی ها و سواستفاده تبلیغاتی از محبوبیت و جایگاه مدافعان حرم توسط یکی از کاندیداها در استان گیلان بوده ایم.

در پی این اتفاق و بی اخلاقی سردار محمد حق بین فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان ضمن محکومیت این اقدام، بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی های شورآفرین و تاثیرگذار جبهه مقاومت در سوریه و فتح شهرهای استراتژیک نبل و الزهرا که مدافعان حرم گیلانی نقشی بسیار تاثیر گذاری در آن داشتند، مایه غرور و افتخار ملی و دینی است.

متاسفانه در این میان یکی از افرادی که چند ماه پیش با نگاهی تنگ نظرانه، مبارزه با داعش خونخوار را در سوریه و حضور ایران در عملیاتهای مستشاری در آن کشور را خلاف مصالح کشور می دانست، یک دیدار معمولی که ظاهرا برای خداقوت به مدافعان حرم صورت گرفته بود را بدل به یک دیدار تبلیغاتی نموده و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کرده است تا به نوعی با سو استفاده از مدافعان حرم به سبد رای خویش افزوده و برحرف های گذشته خود سرپوش نهد.

مدافعان حرم گیلانی ضمن تکذیب هرگونه دیدار تبلیغاتی، اینگونه اقدامات را به شدت محکوم کرده و اعلام می دارند که به هیچ وجه این سو استفاده ها را بر نمی تابند.

tel final1

Share