جعفرزاده:باید بتوانیم جلوی تخلفات مشهود انتخاباتی را بگیریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جعفرزاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، گفت: شورای نگهبان نقش نظارتی دارد و نمی‌تواند قواعد و قوانین را تغییر دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ،یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، گفت: شورای نگهبان نقش نظارتی دارد و نمی‌تواند قواعد و قوانین را تغییر دهد.

jafarzade16-03-10_13-28-28غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی عنوان کرد: ما در انتخابات‌مان چیزی به نام تقلب نداریم بلکه تخلف داریم و برای مقابله با آن باید پیچ قوانین را محکم‌تر کنیم و قوانین سختگیرانه‌تری را وضع کنیم.

او ادامه داد: با پیشرفت تکنولوژی و خبره شدن متخلفین باید مرتباً‌ در قانون بازنگری کنیم و یا قوانین جدیدی وضع کنیم تا خلأ‌ها پر شود؛ ما باید مستمراً نگاه اصلاحی روی قوانین داشته باشیم و قوانین‌مان را به روز کنیم تا کسی نتواند از کهنه بودن آنها استفاده کند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: باید بتوانیم جلوی تخلفات مشهود را بگیریم و قوانین‌مان باید بازدارندگی کافی را داشته باشند و فقط وضع قانون کافی نیست. فکر می‌کنم در این دوره قانون انتخابات بازنگری شود و با توجه به تأکید رهبری این مسأله ضرورت دارد.

tel final1

Share