جزئیات خودکشی سه خواهر تهرانی و وصیت نامه ی بر روی دیوار

عصر روز گذشته، پسر جوانی با پلیس تماس گرفت و خودکشی دسته جمعی سه خواهرش را خبر داد. با اعلام این خبر، ماموران راهی محل حادثه در خیابان نظام‌آباد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آنا , سه خواهر میانسال قبل از اینکه به زندگی خود پایان دهند؛ با ماژیک وصیت نامه‌شان را روی دیوار نوشتند.

۴۰۵۸۱۷_۳۰۷عصر روز گذشته، پسر جوانی با پلیس تماس گرفت و خودکشی دسته جمعی سه خواهرش را خبر داد. با اعلام این خبر، ماموران راهی محل حادثه در خیابان نظام‌آباد شدند. به محض ورود به محل، با جسد سه دختر مواجه شدند. پسر جوان که موضوع را به پلیس گزارش کرده بود در رابطه با این حادثه گفت: خواهرانم طبقه بالای خانه‌مان زندگی می‌کنند. روز حادثه خبری از آنها نبود، برای همین کمی نگران شدم و به سراغشان رفتم. به محض ورود به خانه متوجه بوی شدید گاز شدم و بعد از آن چشمم به جسد هر سه نفرشان افتاد. آنها تا به حال حرفی از خودکشی نزده بودند و نمی‌دانم چرا این کار را انجام دادند.

در بازرسی از آپارتمان آنها، نوشته‌ای روی دیوار مشاهده کرد، نوشته‌ای که حلالیت آنها از خانواده‌شان بود. سه زن میانسال وصیت‌ نامه‌شان را با ماژیک روی دیوار نوشته بودند و انگیزه خود از مرگ خودخواسته را مشکلات خانوادگی اعلام کرده بودند.

به دستور بازپرس ایلخانی، جسد سه خواهر ۴۵ تا ۵۰ ساله به پزشکی قانونی منتقل شد، تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

tel final1

Share