در بازدید شهردار رشت و فاطمه شیرزاد از ایستگاه‌ های ۱۲ گانه آتش نشانی مطرح گردید:

جذب آتش نشان زن داوطلب در سرای محلات/جبران زحمات پرسنل شهرداری در دستور کار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار رشت گفت:ما در سرای محلات نیروهای داوطلب خانم را جذب کرده ایم و در مواقع ضروری و بروز حوادث و حریق به صورت داوطلبانه به ما کمک خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا ،شهردار رشت گفت:ما در سرای محلات نیروهای داوطلب خانم را جذب کرده ایم و در مواقع ضروری و بروز حوادث و حریق به صورت داوطلبانه به ما کمک خواهند کرد.

۰۲۱۲۴دکتر سیدمحمدعلی ثابت ‌قدم شهردار رشت و فاطمه شیرزاد ،رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت در آستانه چهارشنبه آخر سال از ایستگاه‌ های ۱۲ گانه آتش نشانی بازدید کردند

دکتر ثابت قدم در بازدید از ایستگاه‌های آتش‌نشانی از کارکنان این سازمان تقدیر و اظهار کرد:در راستای دیدار با تمامی همکاران ما در شهرداری در انتهای سال‌،خدمت عزیزان در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در ایستگاه‌ها رسیدیم و با توجه به این که چهارشنبه آخر سال نزدیک است عزیزان در آتش نشانی باید دقت نظر بیشتری را مورد توجه قرار دهند و  امید واریم بتوانیم با پاسداشت زحمت‌هایشان‌، این روند را در سال‌های بعد هم ادامه دهیم‌.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای آتش نشانی گفت: به هرحال ما در ناوگان‌ها و ایستگاه‌هایمان در حال ارتقای نیروی انسانی هستیم‌،در سال ۱۳۹۱ ما پنج ایستگاه آتش نشانی داشتیم که در سال‌های بعد به ۹ ایستگاه افزایش پیدا کرد و در طول سال ۹۴ به حدود ۱۲ ایستگاه ارتقا یافت و امیدواریم در سال آینده به استاندارد همان سال که ۱۵ ایستگاه است برسد.

شهردار رشت اضافه کرد:در پایان این دوره از مدیریت شهری،در بحث لجستیک نیروهای انسانی هم قرار است با پیگیری مجوز‌های قانونی ۶۶ نیرو را به ناوگان نیروی انسانی‌مان اضافه کنیم‌.

وی افزود:در بحث افزایش سطح کیفی و کمی ماشین آلات، برای بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان، تعداد ماشین آلات‌ متناسب با تعداد ایستگاه‌هایمان افزایش خواهد یافت و جایگزینی ‌آنها با دستگاه‌های قدیمی‌ کاهش در هزینه تعمییرات‌ را در برخواهد داشت .

دکتر ثابت قدم خاطرنشان کرد:قطعا جبران زحمات پرسنل شهرداری در دستور کار ما قرار دارد و به ویژه برای مشاغل سخت از جمله آتش نشانی حمایت از آنها و خانواده هایشان در مباحث مالی مد نظر قرار گرفته است که به هر حال با توجه به بضاعت شهرداری سعی شده است تا حدودی این نیاز برطرف شود‌. ما از کمبود هایی هم که هست عذرخواهی می کنیم و در عین حال از خانواده‌هایشان تشکر می کنیم که به ویژه در مواقع سختی کار که این عزیزان در کنار ما هستند‌،صبورانه این موضوع را تحمل می‌کنند‌.

شهردار رشت در خصوص  جذب آتش نشان زن گفت:ما در سرای محلات نیروهای داوطلب خانم را جذب کرده ایم و بعد از اینکه دوره‌های آموزشی را سپری کردند به عنوان نماینده‌ های ما در سرای محلات به دیگر شهروندان آموزش می‌دهند‌. این آتش نشان‌ها در مواقع ضروری و بروز حوادث و حریق به صورت داوطلبانه به ما کمک خواهند کرد ولی به طور مستقیم با سازمان در ارتباط نیستند‌.

tel final1

Share