بیانیه رسمی

تکذیب هرگونه برخورد عوامل انتظامی با خبرنگار دیارمیرزا به دلیل تخلف انتخاباتی+تکمیلی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شبنامه های الکترونیک و کانال های تلگرامی که از چندی پیش با پول های بادآورده مشغول نشر اکاذیب و انتشار شایعات هستند در جدیدترین اقدام خود در خبری مضحک مدعی شده اند که به دلیل تخلق انتخاباتی با خبرنگار «دیارمیرزا» برخورد شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  شبنامه های الکترونیک و کانال های تلگرامی که از چندی پیش با پول های بادآورده مشغول نشر اکاذیب و انتشار شایعات هستند در جدیدترین اقدام خود در خبری مضحک مدعی شده اند که به دلیل تخلق انتخاباتی با خبرنگار «دیارمیرزا» برخورد شده است.تکذیبیه۲

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ضمن تکذیب این خبر پیگیری قانونی در رابطه با عوامل انتشار اینگونه شایعات را حق قانونی خود می داند.

تکمیلی:

در پی صدور تکذیبیه رسمی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کانال تلگرامی «مبنا ۲۴» که ید طولایی در دروغ پردازی و نشر اکاذیب دارد در ادامه اظهارات مضحک خود مدعی شده است که در مدرسه خواجه نصیر رو به روی پمپ گاز جاده رشت به فومن عوامل نیروی انتظامی با خبرنگار دیارمیرزا برخوردکرده اند.

دیارمیرزا صراحتا اعلام می دارد که در این مکان هیچ کدام از خبرنگاران دیارمیرزا حضور نداشته اند و هذیان گویی مدیر لاهیجانی این کانال تلگرامی ناشی از توهماتی است که از مدت ها پیش به آن دچار شده اند.دیارمیرزا  برای همه ی بیماران آرزوی شفای عاجل می نماید.

 

Share