حاشیه نگاری خبرنگار دیارمیرزا از روزهای انتخاباتی انزلی

تنور انتخابات در انزلی خیلی داغ است مواظب باشید نسوزید/از پخش آهنگ های شش و هشتی تا تجهیز ستادها به وای فای رایگان+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فقط ۴ روز به انتخابات مجلس مانده است و تنور انتخابات بندرانزلی هر روز داغ تر از قبل خود می شود .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فقط ۴ روز به انتخابات مجلس مانده است و تنور انتخابات بندرانزلی هر روز داغ تر از قبل خود می شود .
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,برخی ستادها تعداد حضور مردم در آن کمتر از انگشتان یک دست است اما برخی ستادها با حضوری بالای ۱۰۰ نفر و سخنرانی کاندیدای مورد نظرشان شور و شوقی را در شهر به وجود آوردند .
DSC_0216همه ی نامزدهای انتخابات در انزلی طرفداران خود و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت می کنند.
انتخابات امسال انزلی رنگ و بوی خاصی دارد و با دوره پیشین بسیار تفاوت می کند به دلیل آنکه تعداد نامزدها و تخصص شان بسیار متنوع و متفاوت است و از اقشار مختلف جامعه چون اقتصاد دان ، پزشک ، بازاری ، نظامی ، فرهنگی و یک کاپیتان کشتی نیز در این انتخابات مورد تایید شورای نگهبان واقع شدند و برای نمایندگی مردم قهرمان انزلی به گفته ی رهبر معظم انقلاب تلاش و کوشش می کنند .
بازرسین انتخابات در شهر بسیار فعال هستند و در همه نقاط شهر حضوری فعال دارند و در صورت بروز تخلفی آن را به رییس ستاد و یا کاندیدای مورد نظر گوشزد می کنند اما در مواقعی باز شاهد تخلفات انتخاباتی هستیم .
در روزهایی که به ایام فاطمیه رسیده ایم انتظار می رود انتخابات امسال عطر و بویی ایام فاطمیه را به خود بگیرد اما شاهد پخش و اجرای موسیقی های غیر متعارف و گاها غیر مجاز هستیم و گاهی با حرکاتی غیر متعارف در جلوی ستاد ها روبرو می شویم که مورد تعجب مردم انقلابی انزلی واقع می شود اما از یاد نبریم که برخی ستادها برنامه هایی متناسب با ایام فاطمیه برگزار کردند که به چشم مردم شهر زیباتر و مورد پسند قرار گرفت .

تجهیز یکی از ستادها به وای فای رایگان نیز در نوع خود جالب توجه است خصوصا در دوره ای که استفاده از اینترنت و حضور در شبکه های اجتماعی بیش از پیش در زندگی جریان ساز شده است.
حضور ریش سفیدان و بزرگان سیاسی شهرستان از جمله شورای شهر و ورزشکاران در ستادهای مختلف تاثیرات مثبتی در حضور حداکثری مردم انزلی داشته است.
از همه این موارد بگذریم به موضوع همیشگی تمام انتخابات یعنی پوسترهای تبلیغاتی که موجب زشتی شهر می شود می رسیم نمی توان گفت اصلا پوستری به دیوارها در بندر انزلی چسبانده نشده است اما بسیار کمتر از سال های گذشته بوده است که جای بسیار تشکر از ستاد انتخابات شهرستان و فرماندار بندرانزلی دارد.

tel final1

Share