دیارمیرزا گزارش می دهد

تخلفات آشکار انتخاباتی بعد از پایان تبلیغات/تکذیب حمایت یک صنف از نامزد اصولگرای عضو ائتلاف رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که تبلیغات نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۸ صبح امروز پایان یافته است همچنان شاهد برخی تخلفات انتخاباتی هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که تبلیغات نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مphoto_2016-02-26_13-53-36جلس شورای اسلامی در ساعت ۸ صبح امروز پایان یافته است همچنان شاهد برخی تخلفات انتخاباتی هستیم.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , در حالی که در زمان تبلیغات انتخابات شاهد تخلفات مشهود تبلیغاتی از سوی برخی نامزدها بوده ایم و بیش از ۵۰۰ مورد بنر غیرمجاز برخی ستادهای انتخاباتی در رشت که اکثریت آن مربوط به یک کاندیدا بوده جمع آوری شده است در حالی که تبلیغات انتخاباتی از ساعت ۸ صبح ممنوع شده, ظهر امروز شاهد ارسال پیامک انبوه برای مردم و دعوت از آنها برای رای دادن به لیست «ائتلاف اصولگرایان رشت» متشکل از آقایان عظمتی ,کوچکی نژاد و آقازاده بودیم.

در همین رابطه سیدعیسی مهدوی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان رشت در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه هرگونه تبلیغات از ۸ صبح امروز(ششم اسفند)ممنوع است اظهار کرد:اینگونه تبلیغات بعد از پایان ساعت تبلیغات مصداق تخلفات انتخاباتی است.

تکذیب حمایت از نامزد اصولگرای عضو ائتلاف

از سوی دیگر شب گذشته نیز پیامک های ارسال می شود مبنی بر اینکه صنف خاور و بار فروشان رشت حمایت خود را از نامزدهای اصولگرای انتخابات رشت که سابقه ۸ سال نمایندگی مجلس را برعهده دارد اعلام کرده است.

در همین رابطه سماکچی رئیس صنف خوار و بار فروشان در گفتگو با دیارمیرزا با تکذیب هرگونه حمایت خاص از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است:اعلام حمایت این صنف از برخی نامزدها قویا تکذیب می شود و برخی افراد سرخود اقدام به ارسال پیامک کرده اند و اساسا ادعای حمایت این صنف از نامزد عضو ائتلاف اصولگرایان رشت بی اساس است.

tel final1

Share