مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان

بسیاری از بداخلاقی‌های جامعه ناشی از منکرات است/مدل لباس‌ها مناسب با فرهنگ و ارزش‌های ما نیست/پیراهن‌های مردانه هر روز در حال کوتاه و تنگ شدن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: بسیاری از بداخلاقی‌های جامعه ناشی از منکرات مانند بدحجابی و ناهنجاری‌های اجتماعی و سیاسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمال یاری با بیان اینکه منکرات جامعه تنها ویژه بدحجابی نیست و در فضای سیاسی، اجتماعی و… ناهنجاری‌های بسیاری را می‌توان رصد کرد.

yari_0633وی یکی از منکرات فعلی جامعه را بدحجابی دانست و افزود: درباره این منکر باید دلیل آن را پیدا کرد و سپس به دنبال معلول باشیم و اگر در زمینه بدحجابی در رسانه‌ها و نماز جمعه بیشتر انعکاس داده شود به طور یقین تأثیرگذارتر است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه برای برطرف شدن منکر بدحجابی در جامعه باید به یک انسجام و اجماع برای رسیدن به هدف برسیم، خاطرنشان کرد: عرضه مدل‌های متنوع به بازارهای مصرف در امر پوشش یکی دیگر از معضلات است.

وی نقش ماهواره‌ها را دارای اثرات مخرب دانست و یادآور شد: برخی از رسانه‌های داخل کشور نیز نقش تخریبی بسیاری دارند و مدل لباس‌هایی که در بوتیک‌ها و مراکز پوشاک داخل کشور عرضه و تولید می‌شود مناسب با فرهنگ و ارزش‌های ما نیست.

یاری با بیان اینکه موضوع عفت و حجاب نباید تنها در بانوان خلاصه شود، خاطرنشان کرد: پیراهن‌های مردانه هر روز در حال کوتاه و تنگ شدن است و اگر به این موضوعات به صورت عاقلانه و منطقی تصمیم‌گیری نشود فضای جامعه آلوده می‌شود.

وی بسیاری از بداخلاقی‌های جامعه را حاصل منکرات دانست و یادآور شد: در شرایط فعلی اگر خانواده‌‌ای بخواهد لباسی مناسب تهیه کند این کار به‌راحتی انجام نمی‌شود.

به گفته مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، عرضه انواع مدل‌های لباس که در جامعه مطرح می‌شود تناسبی با فرهنگ اسلامی ندارد.

tel final1

Share