در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

برزیگر:علیه من کودتا کردند/خوشحال هستم که دکتر یوسف زاده جانشین من شده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برزیگر برکناری خود را کودتا خواند و گفت : یکی از علت های برکناری من ، خرید زمین برای سایت دانشگاه علوم پزشکی بود و قرارداد مناقصه آن بود که مخالفتهای من با برخی درخواستها مبنی بر واگذاری این زمین در طی یک هفته الی ۱۰ روز منجر به برکناری من شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، دکتر انوش برزیگر رییس سابق این دانشگاه سخنانی را ایراد کرد که حاشیه هایی در پی داشت.

photo_2016-03-10_13-25-56به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان  برکناری خود را کودتا خواند و گفت : یکی از علت های برکناری من ، خرید زمین برای سایت دانشگاه علوم پزشکی بود و قرارداد مناقصه آن بود که مخالفتهای من با برخی درخواستها  مبنی بر واگذاری این زمین  در طی یک هفته الی  ۱۰ روز  منجر به برکناری من شد.البته خوشحال هستم که دکتر یوسف زاده جانشین من شده است.

وی با بیان اینکه طرح کشوری تحول نظام سلامت به خوبی و موفقیت در گیلان درحال اجراست و رضایت مندی مردم رابه همراه داشته افزود : تکمیل،تجهیز و راه اندازی فاز اول مرکزآموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت از پروژه های مهم و مورد نیاز استان بود که به بهره برداری رسیده است.

برزیگر تجهیز و راه اندازی بیمارستان شفت،افتتاح بخش سرطان مرکز آموزشی درمانی رازی رشت،افتتاح کلینیک تخصصی بعثت،تجهیز و بازسازی بخش اورژانس و آزمایشگاه بیمارستان امیرالمومنین،پیگیری اخذ سند مجتمع دانشگاهی سایت لاکان و … را ازجمله اقدامات عمرانی مهم در دوره مدیریت خود ذکر کرد.

پس از پایان سخنان برزیگر و بعد از انکه معاون وزیر بهداشت درگوشی از بعضی از مفاد سخنرانی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان  انتقاد کرد وی مجددا به پشت تریبون رفت و در صدد اصلاح سخنان خود برآمد.

برزیگر با اشاره به اینکه به شخص وزیر بهداشت ارادت دارد گفت : منظور من از کودتا به وزیر نبوده و ایشان همواره یار من در دوره مدیریتم بودند.

photo_2016-03-10_13-30-06برنامه محوری سرلوحه کار است

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی نیز دراین مراسم گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان،یک خانواده بزرگ است و اگرجابجایی مدیریتی صورت می گیرد باز هم همه از یک خانواده هستیم.

شاهرخ یوسف زاده با اشاره به اینکه برنامه محوری را سر لوحه کار مدیریتی خود می داند گفت : بدون داشتن برنامه،نمیتوانیم ازشرایط فعلی که دانشگاه در آن قرار دارد بیرون آییم.

 ضرورت حمایت از بخش خصوصی در حوزه درمانی

photo_2016-03-10_13-28-44محمدعلی نجفی  استاندار گیلان نیز در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت : گام های خوبی در بخش های بهداشت و درمان از جمله بیمارستانی در گیلان برداشته شده که باید ادامه یابد.

وی با اشاره به نیروهای انسانی متخصص و باتجربه در حوزه بهداشت و درمان گیلان افزود : جایگاه پزشکی در این استان بالاست که می توان از این نیروها برای ارتقاء سلامت بهره گرفت.

استاندار گیلان گفت :با اجرای طرح تحول نظام سلامت که از اردیبهشت ماه سال ۹۳ در کشور اجرا شده است و از جمله طرحهای موفق می باشد شاهد ارتقاء نظام بهداشت و سلامت درایران بودیم.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی در حوزه درمانی و خدمات بهداشتی تصریح کرد: همه با هم بایستی برای ارتقاء سلامت در استان گیلان تلاش کنیم. و بخش خصوصی می تواند یاریگر دولت برای رسیدن به اهداف  خود در زمینه بهداشت و سلامت باشد.

 

tel final1

Share