خسته بند در جمع مردم

افرادی که نا آگاهانه به بنده تهمت و افترا زدند را می بخشم/امیدوارم امانت دار خوبی برای مردم طی چهار سال آینده باشیم+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خسنه بند با اشاره به اینکه انزلی نیازمند آرامش است تصریح کرد: افرادی که نا آگاهانه به بنده تهمت و افترا زدند را می بخشم ولی اشخاصی که به صورت آگاهانه به این اعمال دست زدند را در دنیا و آخرت نخواهم بخشید و برخی تهمت ها را از طریق قانون پیگیری خواهم کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته بند نماینده منتخب مردم انزلی غروب چهارشنبه در همایش تقدیر و تشکر از حضور گرم و حماسی مردم بندرانزلی در انتخابات مجلس دهم و خبرگان گفت: از همه مردم که به دعوت حضرت آقا لبیک گفته و پای صندوق های رای آمدند قدردانی می کنم و آنها با هر رای خود گلوله ای به سینه ی افرادی زدند که به دنبال مهندسی در انتخابات بودند.DSC_0192
خسته بند در ادامه اظهار کرد: امیدوارم در چهار سال آینده خداوند کمک کند تا خدمت گذار خوبی برای مردم باشم و اگر تا دیروز رقابتی وجود داشته امروز به رفاقت تبدیل خواهد شد.
نماینده مردم انزلی با اشاره به اینکه این شهر نیازمند آرامش است تصریح کرد: افرادی که نا آگاهانه به بنده تهمت و افترا زدند را می بخشم ولی اشخاصی که به صورت آگاهانه به این اعمال دست زدند را در دنیا و آخرت نخواهم بخشید و برخی تهمت ها را از طریق قانون پیگیری خواهم کرد.
وی افزود: از دید اسلام تهمت یکی از گناهان کبیره بوده که باید توجه داشت که تهمت زدن به بى گناه از زشت‌ترین کارهایى است که اسلام آن را به شدت محکوم کرده است با این تفاسیر آیا این افراد مسلمان و شیعه هستند ؟
نماینده منتخب انزلی در پایان با تشکر از عوامل انتخابات ، مردم و اصحاب رسانه افزود: امیدوارم در چهار ساله آینده خداوند یاری کند تا امانت دار و خادم خوبی برای همشهریان خود باشم.
گفتنی است در این مراسم فرماندار ، شهردار ، بازیگران محبوب ملی و استانی ، چهره های ورزشی و روسای ادارات شهرستان بندرانزلی حضور داشتند.


tel final1

Share