نماینده مردم انزلی در گفتگو با دیارمیرزا

برای سرعت بخشیدن به پروژه ها و حل مشکلات مسوولان کشوری را به انزلی دعوت می کنم/برخی کاندیدا بی تقوایی و دروغ پردازی کردند/اگر آنها اخلاق را رعایت می کردند بیشتر رای می آوردند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خسته بند گفت: بی ادبی خصوصا نزد مردم انزلی که بسیار به رفتار و ادب توجه می کنند خریدار ندارد و اگر آنها اخلاقیات را رعایت می کردند بیشتر رای می آوردند که امیدوارم این مساله برای این دوستان تجربه ی خوبی شده باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته بند منتخب مردم بندرانزلی در مجلس دهم در گفت و گو با خبرنگار دیارمیرزا با قدردانی از حضور فعال مردم در انتخابات اظهار کرد:مردم با شرکت در انتخابات  به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و حماسه آفرین شدند و امیدواریم خدمتگزار خوبی برای مردم قهرمان بندرانزلی باشم. ۹f8b512c-be64-4e54-842a-825713277896
خسته بند پیگیری لازم برای سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام شهر نظیر کنارگذر ، توسعه بندر ، پارک پاسداران ، موج شکن ها ، راه آهن ، کارخانه کشتی سازی ، احیاء تالاب و بسیاری پروژه های دیگر را از اولویت های خود نام برد و گفت:  تمامی این پروژه ها موجب ایجاد شعل می شوند و در طول سه دوره نماینگی خودم زیر ساخت های لازم را فراهم کردم  تا نتیجه کار به خوبی نمایان شود.
نماینده مردم انزلی در ادامه خاطرنشان کرد: شهر زیبای انزلی آینده خوبی خواهد داشت و در بحث اشتغال نسبت به شهر های دیگر بهتر عمل خواهیم کرد و امیدوارم مردم در این راستا به ما کمک کنند زیرا با کمک آنها ما تلاش بهتر و بیشتری انجام خواهیم داد.
وی در مورد گره های موجود شهری از لحاظ میراث فرهنگی و گردشگری و سیمای شهری تصریح کرد: برای حل معضلات مسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری را به انزلی دعوت کرده و سعی می کنیم با کمک ایشان مشکلات را حل کنیم زیرا همه ی معضلات انزلی نظیر حریم دریا ، تالاب و مسائل میراث فرهنگی داخل شهر حل شدنی است .
نماینده منتخب مردم انزلی افزود: بخش دیگری که بنده به شخصه آن را دنبال می کنم میدان مرکزی شهر به عنوان پیشانی شهر انزلی است.در تلاش هستم با تغییرات اساسی این موارد را حل کنم و مطمئن باشید برای سرعت بخشیدن به برخی پروژه ها در شروع اولیه و یا تکمیل آنها مسئولین کشوری را به انزلی می آورم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بی اخلاقی های انتخاباتی گفت: برخی با دیدن جمعیت و فضای انتخابات جو زده شدند تا جایی که حتی به شورای نگهبان هم احترام نگذاشتند.شورای نگهبان با بررسی کامل داوطلبان آنها را تایید می کند و لازم نبود برخی کاندیداها بی تقوایی و دروغ پردازی کنند.

خسته بند افزود: بی ادبی خصوصا نزد مردم انزلی که بسیار به رفتار و ادب توجه می کنند خریدار ندارد و اگر آنها اخلاقیات را رعایت می کردند بیشتر رای می آوردند که امیدوارم این مساله برای این دوستان تجربه ی خوبی شده باشد.

خسته بند در پاسخ به خبرنگار دیارمیرزا که چرا هیچگاه به طور رسمی از هواداران خود تشکر نکرده اید اظهار داشت: هواداران بنده جزء خانواده بنده هستند و همیشه خدمتگزار آنها خواهم بود زیرا آنها در کنار من بوده و من نیز در کنار و یاد آنها هستم و به دنبال تشویق و دعوت از اشخاصی هستیم که جزئی از این افراد نبوده اند.

 

tel final1

Share