استاندار در بازدید از آزادراه

بخشی از باقی مانده از آزاد راه رشت – قزوین شب عید زیر بار ترافیک می رود+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزامحمد علی نجفی در بازدید از روند ساخت ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزاد راه قزوین – رشت با قدردانی از تلاش شبانه روزی دست اندرکاران اجرای این پروژه از آماده سازی ۳ هزار و ۶۰۰ متر از این مسیر تا نوروز خبر داد و افزود :درتلاش هستیم یک لاین از آزادراه مذکور از سمت قزوین به رشت تا نوروز امسال آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت : ۳ هزار  و ۶۰۰ متر از آزاد راه رشت – قزوین تا شب عید زیر بار ترافیک می رود.

اصلی دکتر محمد علی نجفی در بازدید از روند ساخت ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزاد راه قزوین – رشت با قدردانی از تلاش شبانه روزی دست اندرکاران اجرای این پروژه از آماده سازی ۳ هزار  و ۶۰۰ متر از این مسیر تا نوروز خبر داد و افزود :درتلاش هستیم یک لاین از آزادراه مذکور از سمت قزوین به رشت تا نوروز امسال آماده بهره‌برداری شود.

وی تصریح کرد : برای ساخت بخش اول از باقی مانده آزاد راه ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه می شود  که بخشی از آن اعتبار تامین گردیده و مابقی نیز در حال تامین شدن است .

استاندار گیلان با قدردانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت راه وشهرسازی گفت : پیمانکار برای اتمام پروژه شبانه روز در حال تلاش است.

دکتر نجفی با اشاره به احداث پل ۱۵۰ متری با سه دهنه در آزادراه رشت‌ـ‌ قزوین اظهار داشت :  انشاء ا… با اتمام این قسمت از آزاد راه مسافران گرامی که وارد استان می شوند در روزهای آغازین فروردین خواهند توانست از این مسیر گذر کنند و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و چهار خطه کردن مسیر رودبار به منجیل از بار ترافیکی این مسیر کاسته خواهد شد .

وی ادامه داد :سه هزارو ۶۰۰ متر از مسیر برگشت نیز تا خرداد ۹۶ ساخته می شود.


tel final1

Share