بانویی هنرمند سکان‌دار فرهنگ و هنر لاهیجان شد

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از میان بانوان هنرمند این شهرستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از میان بانوان هنرمند این شهرستان منصوب شد.

فیروز فاضلی، پیش از ظهر امروز (دوشنبه ٣ اسفند ٩۴) در جلسه معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد، گفت: معتقدم هر اندازه کارمندان را باور کرده و برای آن ها هزینه کنیم، کار درستی است.

۳۴۱۳۹۴_origمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با ابراز خرسندی از انتصاب نخستین رییس اداره شهرستان از میان بانوان در این اداره کل، اظهار کرد: چنین انتصابی در آغاز ایام فاطمیه معنادار است و مطمئن باشید تمام همکاران خانم ما لیاقت انتصاب در چنین پست هایی را دارند.

وی افزود: امیدوارم این انتصاب باعث ایجاد انگیزه در دیگر بانوان در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شود.

فاضلی با بیان اینکه مطمئن هستم خانم نادری آنچنان خودشان را تعرفه خواهند کرد که باعث نیروسازی در همکاران دیگر خواهد شد، تأکید کرد: وظیفه ایشان هم سخت تر است چون ایشان اولین هستند و باید راه را برای سایر خانم ها در استان و سایر استان ها هموار کنند.

شایان ذکر است در این جلسه، «نگار نادری» از کارشناسان باسابقه مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان که نویسندگی و کارگردانی آثار نمایشی مختلف در رزومه هنری وی به چشم میخورد به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان معرفی شد.

در بخشی از حکم انتصاب وی آمده است: نظر به تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان منصوب می شوید. امید است با توکل به ایزد منان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در سال همدلی و همزبانی ضمن هماهنگی با مقامات محلی و همچنین با استفاده از تجربیات و توان همکاران آن اداره در انجام امور محوله و تحقق اهداف سازمانی و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش های ملی و محلی و ایجاد بستر لازم برای فعالیت هنرمندان و فرهیختگان منطقه موفق و موید باشید.

tel final1

Share