بازیگوشی کودک ۹ ساله باعث آتش سوزی شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،بازیگوشی و استفاده از فندک توسط پسر بچه خانواده در اتاق خواب منزل مسکونی آتش به پا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت ،بازیگوشی و استفاده از فندک توسط پسر بچه خانواده در اتاق خواب منزل مسکونی آتش به پا کرد.

گزارش این حادثه در ساعت ۱۳:۵۲ دقیقه ظهر روز گذشته ۵ اسفند ۹۴  به مرکز ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که بیدرنگ سید حسین نظری مستقر در ستاد فرماندهی ۶ دستگاه خودرو از ایستگاههای ۵و۹ را به محل حادثه واقع در بلوار شهید حمیدیان- خیابان امیر کبیر اعزام کرد.

جمال فتحی فرمانده تیم نخست آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد بعلت بازیگوشی فرزند خانواده و استفاده از فندک موجبات بروز آتش سوزی فراهم شد که خوشبختانه قبل از رسیدن آتش نشانان، آتش توسط مالک خاموش و از گسترش آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری بعمل آمد.

همین گزارش حاکی است: آتش نشانان پس از بازدید از محل و اطمینان از عدم وجود هر گونه حادثه احتمالی و تخلیه کامل دود توسط دستگاه تخلیه دود به ایستگاه مربوطه مراجعت نمودند.

گفتنی است: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

۲۰۷۶-۲۰ ۲۰۷۶-۲۱ ۲۰۷۶-۲۲

tel final1

Share