در جلسه هماهنگی تشیع و تدفین شهدا عنوان شد

بازهم می پیچد بوی عطر شهدا/بندر انزلی میزبان سه شهید گمنام خواهد بود+مکان تدفین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در تاریخ ۲۳/ ۱۲ /۹۴ پیکر سه شهید گمنام در بندر انزلی تشیع میشود که پیکر مطهر دو تن از شهیدان در دانشگاه آزاد اسلامی بندر انزلی در طالب آباد و پیکر مطهر یک شهید در ستاد فرماندهی نیروی دریایی شمال کشور منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) در بندر انزلی تدفین میشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه هماهنگی تشیع و تدفین سه شهید گمنام در بندر انزلی به ریاست معاونت سیاسی اجتماعی فرماندار برگزار شد.

DSC02239در این جلسه صفری گفت: یک بار دیگر افتخار میزبانی از شهدای گمنام نصیب مردم ولایتمدار بندر انزلی شده است و باید با همکاری دستگاه های مرتبط میزبانی با شکوهی را انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد : در بیست و سوم اسفند ماه سال جاری پیکر سه شهید گمنام در بندر انزلی تشیع میشود که پیکر مطهر دو تن از شهیدان در دانشگاه آزاد اسلامی بندر انزلی در طالب آباد و پیکر مطهر یک شهید در ستاد فرماندهی نیروی دریایی شمال کشور منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) در بندر انزلی تدفین میشود.

معاون سیاسی فرماندار همچنین خاطر نشان کرد: پیکر مطهر شهیدان گمنام در در بیست و سوم اسفند ماه سال جاری از مقر سپاه قدیم واقع در خیابان پاسداران تا میدان مرکزی شهر بر روی دستان مردم قهرمان بندر انزلی تشیع خواهد شد.

صفری افزود: مراسم شب وداع با شهیدان در بندر انزلی در تاریخ ۹۴/۱۲/۲۲ بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی این شهرستان برگزار می شود و همچنین مراسم روز سوم شهدای گمنام در مسجد پیامبر اعظم (ص) نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی راس ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

بندر انزلی در دوران دفاع مقدس ۴۰۸ شهید سرافراز را تقدیم نظام کرده است و سه شهید گمنام در این شهرستان تدفین شده اند و با احتساب سه شهید گمنام که به زودی در این شهرستان تدفین میشوند تعداد شهدای گمنام این شهرستان به ۶ شهید گمنام میرسد.

tel final1

Share