رییس اداره توزیع برق سنگر خبر داد:

بازدید سرزده وزیر نیرو از توزیع برق بخش سنگر/ابراز رضایت چیت چیان از نحوه ی ارائه خدمات رسانی به مشترکین بخش سنگر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر نیرو ضمن ابراز رضایت از نحوه ی ارائه خدمات رسانی به مشترکین بخش سنگر افزود: تعامل بسیار خوب و سازنده صنعت توزیع برق با دستگاه های مختلف دولتی و اجرایی ، مردم و بخشهای تولیدی قابل تقدیر است و اقداماتی که در زمینه مدیریت بهینه مصرف صورت گرفته بسیار ارزشمند است و این موضوع می باید در جهت نهادینه شدن آن به صورت مستمر پیگیری و اجرا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس اداره توزیع برق سنگر ازبازدید سرزده مهندس چیت چیان در آخرین روزهای پایانی سال از این اداره خبر داد.

۴۲۱۲۱۷۳۷۴_۸۴۱۷۷_۵۸۵۳۱۹۲۸۸۳۰۵۸۷۰۲۴۰۰ (۱)سروش آقائی زاده در تشریح این خبر گفت: مهندس حمید چیت چیان در سفر به گیلان به صورت سرزده از توزیع برق سنگر بازدید نمود و با کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد.

آقائی زاده افزود:وزیر نیرو ضمن بازدید از ساختمان اداره توزیع برق سنگر از نزدیک در جریان آمار و اطلاعات شبکه های توزیع برق و فعالیت های صورت گرفته در زمینه خدمات رسانی به مشترکین قرار گرفت.

وزیر نیرو ضمن ابراز رضایت از نحوه ی ارائه خدمات رسانی به مشترکین بخش سنگر افزود: تعامل بسیار خوب و سازنده صنعت توزیع برق با دستگاه های مختلف دولتی و اجرایی ، مردم و بخشهای تولیدی قابل تقدیر است و اقداماتی که در زمینه مدیریت بهینه مصرف صورت گرفته بسیار ارزشمند است و این موضوع می باید در جهت نهادینه شدن آن به صورت مستمر پیگیری و اجرا شود.

مهندس چیت چیان در پایان بازدید ضمن آرزوی سالی خوش برای کارکنان اداره توزیع برق سنگر برکشیکهای نوروزی و حالت آماده باش کارکنان این اداره به منظور ارائه خدمات مطلوب برمردم  و گردشگران تاکید کرد.

tel final1

Share