« ایرج »فردا جراحی می شود+عکس

احسان خواجه امیری دقایقی پیش ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره اوضاع جسمی پدرش که در برخی شبکه های اجتماعی عنوان شده بود و به سرعت همه گیر شد، در گفتگو با سایت «موسیقی ما» گفت: «من الان در کنار پدرم هستم و ایشان فردا جراحی می شوند. همه چیز تحت کنترل است و تیم پزشکی در حال بررسی شرایط ایشان برای جراحی فردا هستند.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از موسیقی ما ،فرزند آواز خوان بلندآوازه ایران ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در فضای مجازی، درباره اوضاع جسمی استاد «ایرج» توضیحاتی را ارائه داد.

_MG_5935aاحسان خواجه امیری دقایقی پیش ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره اوضاع جسمی پدرش که در برخی شبکه های اجتماعی عنوان شده بود و به سرعت همه گیر شد، گفت: «من الان در کنار پدرم هستم و ایشان فردا جراحی می شوند. همه چیز تحت کنترل است و تیم پزشکی در حال بررسی شرایط ایشان برای جراحی فردا هستند.»

احسان خواجه امیری با تاکید بر شرایط مساعد جسمی پدرش، درباره نوع بیماری استاد آواز ایران گفت: «پدرم مدت‌ها بود که مشکل روده و معده داشتند و همین باعث شد اقدامات پزشکی جدی‌تری را در این باره آغاز کنیم که ان شاء الله با یک جراحی، اوضاع درمانی پدر به شرایط مطلوب خواهد رسید.»

خواننده «عاشقانه ها» از مردم خواست تا شایعات را منتشر نکنند: «از همه دوستداران استاد تقاضا دارم که صبور باشند و شایعه سازی نکنند. حال استاد خوب است و قطعا به مرور و با بهبود اوضاع جسمی ایشان درباره روند عمل جراحی فردا اطلاع رسانی خواهد شد.»

استاد ایرج از صبح امروز جهت در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده‌اند تا اقدامات مقدماتی جراحی فردا انجام شوند.

photo_2016-02-22_15-31-59

tel final1

Share