آیت‌الله رضا رمضانی در یادواره شهدا محله سلیمانداراب رشت

انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرد تا فقر از بین برود /تعریف دقیقی از ارزش‌ها باید ارائه شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، وقوع انقلاب اسلامی را برای برپایی عدالت در جامعه عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرد تا فقر از بین برود و جامعه به طرف عدالت به معنای واقعی حرکت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله رضا رمضانی در یادواره شهدا محله سلیمانداراب رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار کرد: مجلس شهدا پس از مجلس پیامبر (ص) و ائمه (ع) معنوی‌ترین و با شکوه‌ترین محفل است.

وی از میرزا کوچک جنگلی به عنوان مصلح گیلانی یاد کرد و افزود: میرزا کوچک جنگلی در زمان غربت با استعمار و استبداد مبارزه کرد.

ramzani_4111رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه شهدا منتخب خداوند هستند، تصریح کرد: خداوند از دل شهدا خبر دارد و لازم است وصیتنامه شهیدان را مرور کنیم.
رمضانی، استواری ایمان مؤمن را مانند کوه دانست و بیان کرد: انسان باید دشمن‌شناس و تیزبین باشد و بداند نصرت همواره از آن خداوند است.

وی به شفاعت سه گروه نزد خداوند اشاره کرد و گفت: شفاعت انبیای الهی، علما به عنوان وارثان انبیأ و شهدا پذیرفته می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انسان دشمن جهل خود است، خاطرنشان کرد: اگر انسان خود را بشناسد خدا را می‌شناسد و نسبت به دیگران آگاه‌تر می‌شود.

رمضانی امانتداری و خدمت به مردم را جهاد در راه خدا ذکر کرد و یادآور شد: باید درک کنیم همواره در کنار سفره شهدا هستیم و از این سفره روزی می‌خوریم.
وی در ادامه به رابطه بین مردم و حاکم اسلامی اشاره کرد و افزود: برخی مانند نظام شاهنشاهی، طاغوتی و فرعونی می‌گویند مردم تنها باید مطیع باشند و هیچ حقی برای آنها قائل نیستند اما در نظام اسلامی حقوق متقابل بین حاکم و مردم وجود دارد.
رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه حاکم و مردم هر کدام تکلیفی دارند، اظهار کرد: حق و تکلیف دو روی سکه است.
رمضانی، برنامه‌ریزی برای جامعه را از حقوق حاکم اسلامی نسبت به مردم خواند و بیان کرد: مسئولان باید از تمام امکانات برای برطرف کردن مشکلات مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی در حوزه اقتصاد، فرهنگ، سیاست و … باید به طور صحیح انجام شود، تصریح کرد: مردمی که درصدد هستند تمام دستاوردها را حفظ کنند باید تکریم شوند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، وقوع انقلاب اسلامی را برای برپایی عدالت در جامعه عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرد تا فقر از بین برود و جامعه به طرف عدالت به معنای واقعی حرکت کند.

رمضانی با بیان اینکه در تمام امور عدالت اصل است، خاطرنشان کرد: عدالت موجب قوام جامعه می‌شود و اگر در حوزه جمعی این امر تحقق پیدا نکند جامعه از بین می‌رود.

وی اسلام را نظام ارزشی خواند و یادآور شد: تعریف دقیقی از ارزش‌ها باید ارائه کرده و آن را حفظ کنیم.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تأکید بر اینکه خون شهدا برای حفظ ارزش‌ها، اسلام و عدالت ریخته شده است، اظهار کرد: حاکمیت اسلام بر مبنای صحیح یک اصل است.

رمضانی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه جاری اشاره کرد و افزود: ملت ایران بهترین نمونه دمکراسی را به منصه ظهور رساند و این امر یکی از دستاوردهای نظام محسوب می‌شود.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خواستار فراهم کردن زمینه سبک زندگی اسلامی در جامعه شد و بیان کرد: نیاز جوانان باید آسیب‌شناسی شود و در اولویت برنامه‌ها باشد.رمضانی با اشاره به اینکه در مدیریت راهبردی بسیاری از راه‌ها را طی کردیم، تصریح کرد: بعضی از راه‌ها هنوز پیموده نشده و این تکلیف همگانی است که مسیر را با رفاقت و همدلی هموار کنیم.
وی به وظیفه مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مجلس خبرگان رهبری وظیفه دارد جایگاه ولایت را در عرصه بین‌المللی حفظ کند.رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه مردم ایران به بلوغ سیاسی رسیدند، خاطرنشان کرد: مردم می‌دانند در انتخابات چگونه شرکت کنند.

رمضانی ملت ایران را وفادارترین و سیاستمدارترین مردم دنیا خواند و یادآور شد: انقلاب اسلامی بر پایه احکام قرآنی تحقق پیدا کرده و هدف رعایت موازین اسلامی در جامعه است.

tel final1

Share