فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان

انتخابات دهان دشمن را می‌بندد/افراط و تفریط به ضرر جامعه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه انتخابات دهان دشمن را می‌بندد، گفت: انتخابات راه نفوذ دشمن به کشور را مسدود می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,سردار محمدعلی حق‌بین عصر امروز در یادواره شهدای راهیان نور گیلان با گرامیداشت یاد شهیدان محمدمهدی مقدم و نریمان مددی مژدهی در دانشگاه آزاد اسلامی پل تالشان این شهر اظهار کرد: برخی از متفکران جهان دین ما را می‌شناسند اما در محاسبات خود دچار اشتباه شدند و تصور کردند با جنگ سخت می‌توانند اسلام را از ملت ایران جدا کنند و براین اساس جنگ به ما تحمیل شد.

۲۰۱۵۱۱۱۲۱۹۰۷۵۹_haghbin_2815وی به توطئه‌های دشمن علیه کشور اشاره کرد و افزود: دشمن نمی‌خواهد خدا در زندگی مردم باشد و همواره به‌دنبال سیاه‌نمایی است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه امروز در جامعه الگوهایی از دین را ارائه کردیم، تصریح کرد: در عرصه تفکرات دینی پیوند روح با انسان را فهماندیم و مستکبران عالم در مقابل امام راحل مجبور به عقب‌نشینی شدند زیرا دیگر نمی‌توانستند به مردم خود دروغ بگویند.

حق‌بین با تصریح بر اینکه دفاع از مسیر را در برنامه خود قرار دادیم، خاطرنشان کرد: دشمنان در عرصه اجتماعی حاکمیت دین را انکار کردند اما امام راحل معادلات آنها را به‌هم زد.

وی به تلاش دشمن برای نفوذ در کشور اشاره کرد و گفت: امروز دیگر فرصت اشتباه نداریم و جبران آن بسیار مشکل است.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن علیه ایران داعش را ایجاد کرده است، تصریح کرد: امام (ره) فرمودند؛ «دشمن برای ۵۰ سال ایران برنامه‌ریزی کرده» و امروز می‌بینیم دشمن برنامه‌هایی علیه کشور انجام می‌دهد و سوریه بهانه است.

حق‌بین با اشاره به اینکه دشمن در انتظار فرصت است، اظهار کرد: دشمن گروه‌های تروریستی را ایجاد کرد تا در صورت اشتباه ما وارد کشور شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند سنگرهای مستحکم را از ما بگیرد، خاطرنشان کرد: انتخابات دهان دشمن را می‌بندد اما اگر مسیر انتخابات فرق کند آنها راه نفوذ را پیدا می‌کنند.

وی افراط و تفریط را به ضرر جامعه ذکر کرد و افزود: اگر جسم و روح خود را متعادل نگه‌داریم، جامعه خوب رقم می‌خورد.

حق‌بین با اشاره به اینکه دشمن نمی‌تواند مشکل ما را برطرف کند، بیان کرد: دشمن می‌خواهد ما را با خود همراه کند تا از پشت به ما خنجر بزند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان تاکید کرد: اگر امروز اشتباه کنیم و پشت سر رهبر معظم انقلاب نباشیم دشمن برنامه‌هایی که در کشورهایی مانند سوریه رقم می‌زند را برای کشور ما اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن توهم ورود به کشور را دارد، تصریح کرد: دشمن از وحدت و انسجام ما می‌ترسد و اگر این وحدت حفظ نشود و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت نکنیم دشمن وارد می‌شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس به حضور مستشاری در سوریه برای جلوگیری از نفوذ تروریست‌ها اشاره کرد و گفت: داعش به مردان، زنان و کودکان رحم نمی‌کند و اگر جبهه خودی تضعیف شود تمام جامعه می‌سوزد.

حق‌بین با اشاره به اینکه دشمن در کمین جوانان، دانشگاهیان و مردم ما است، خاطرنشان کرد: دشمن برای ۳۰  سال آینده کشور طراحی کرده است بنابراین باید انسجام خود را حفظ کرده و پشت مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

tel final1

Share