خصوصی‌ثانی نماینده صومعه سرا:

انتخابات در صومعه‌سرا نشانه غرور ملی کشور است/در سایه اختلافات، رانت‌خواران ظهور و بروز پیدا می‌کنند/دیگر فضای شهرستان فضای خیانت و اختلاس نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرستان ثابت می‌کنند که انتخابات در صومعه‌سرا نشانه غرور ملی کشور است، گفت: امروز مانند گذشته مطیع ولایت و پیرو شهدا هستیم و دفاع از حقوق انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب را دنبال می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،حمیدرضا خصوصی‌ثانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران خواستار نقد منصفانه از طرف رسانه‌های این شهرستان نسبت به خود شد و اظهار کرد: رسالت اصلی خبرنگاران همواره بیان واقعیت‌ها بوده و در این سال‌ها بسیاری از  خبرنگاران با انتقاد منصفانه خود انگیزه تلاش و پیگیری را در بنده مضاعف کرده‌اند.

khososiوی حضور پر شکوه و آگاهانه  مردم در انتخابات را بسیار مهم دانست و افزود: مردم دریافته‌اند که  در ادامه راه مقاومت در مقابله با استکبار برخلاف نظر استکبار میدان انتخابات را خالی نگذارند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرستان ثابت می‌کنند که انتخابات در صومعه‌سرا نشانه غرور ملی کشور است، ادامه داد: امروز مانند گذشته مطیع ولایت و پیرو شهدا هستیم و دفاع از حقوق انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب را دنبال می‌کنیم تا برخلاف این فداکاری‌ها و مقاومت ملت عده‌آی فرصت‌طلب، رانت‌خوار و سودجو از بیت‌المال جرأت پیدا نکنند که در مسیر حرکت مردم به سوء‌استفاده خودشان بپردازند.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط تحریم بسر می‌برد و بانک‌ها ورشکست شده‌اند، خاطرنشان کرد: فرصت‌طلبان اقتصادی خیانت و رانت‌خواران دلالی کردند تا امروز به خیال باطل خود در عرصه انتخابات ورود کرده و بتوانند با کامیون‌های پول مسیر حرکت مردم را سد و خیانتکاران را خوشحال کنند.

خصوصی‌ثانی رسانه‌ها را چشم‌های بیدار جامعه خواند و یادآور شد: اگر امروز خصوصی به منابع طبیعی تجاوز و به بیت‌المال دست می‌برد و پول روی پول انبار می‌کرد و دلالان را در کنار خود جای می‌داد به طور یقین رسانه‌ها افشا می‌کردند.

وی، با بیان اینکه مجلس اندیشه می‌خواهد و جای دلسوختگانی است که وابسته به کانون ثروت نباشند، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه سنگین‌تری احساس می‌کنم و تا شکستن استخوان‌های رانت‌خواران در این شهر آرام نمی‌گیرم.

داوطلب دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه امروز دیگر فضای شهرستان فضای خیانت و اختلاس نیست، یادآور شد: فضای ایمان و تعهد در کار در بین مدیران وجود دارد.

وی اضافه کرد: در سایه اختلافات، رانت‌خواران ظهور و بروز پیدا می‌کنند اما اجازه سوء‌استفاده نمی‌دهم و در شرایطی که نفت ۲۵ دلار می‌رسد و کشور تحریم می‌شود چرخه انجام خدمات و جذب اعتبارات در شهرستان متوقف نمی‌شود و با شتاب مضاعف اجرایی می‌شود.

خصوصی‌ثانی به اقدام‌های انجام شده در دوران نمایندگی خود در صومعه‌سرا اشاره کرد و یادآور شد: اخذ ۲۵ رشته دانشگاهی، تقویت ضعف برق ۸۰ روستا، گازرسانی و … از جمله اقدام‌ها بوده است.

وی برخورداری ۹۳.۹ درصدی روستاهای صومعه‌سرا از گاز را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و تصریح کرد: تنها ۶ درصد باقی است تا تمام روستاهای صومعه‌سرا به جمعیت برخوردار از گاز اضافه شوند.

داوطلب دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر یک‌هزار و ۴۷۷ خانوار از  نعمت گاز برخوردار شدند، یادآور شد: برای اجرای پروژه گازرسانی به ۱۶روستای این شهرستان پنج میلیارد و ۹۸۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده در حالی که قبلاً عنوان می‌کردند تمام روستاهای صومعه‌سرا از گاز برخوردار بوده است.

وی به حوزه کشاورزی در صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: صومعه‌سرا رکورد اجرای سالانه طرح تجهیز مزارع را کسب کرد و امسال طرح تجهیز مزارع در یک‌هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های شالیزاری این شهرستان در ۲۵ روستا اجرا شده است.

خصوصی‌ثانی انجام بیش از ۵۰ کیلومتر انهار بتونی، تسطیح، اراضی، لایروبی انهار و ۱۸ میلیارد وام برای تجهیزات کشاورزی و طرح کوهورت را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد و گفت: برطرف شدن ضعف برق بیش از ۸۰ روستا، کاهش ۱۱ درصدی تلفات برق و… در شهرستان صومعه‌سرا از دیگر اقدام‌ها بوده است.

وی افزایش دانشجو و احیای دانشکده پرستاری با بیش از ۲۵ رشته دانشگاهی مهندسی و غیر مهندسی در صومعه‌سرا را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و متذکر شد: برای مجتمع بیمارستانی صومعه‌سرا حدود ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از وزیر بهداشت و درمان در سفر ریاست جمهوری دستور گرفتیم.

به گفته نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت اورژانس بیمارستان حضرت  امام خمینی (ره) و ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز وسایل پیشرفته بیمارستانی مانند دستگاه سی‌تی‌اسکن، ام آر ای، دستگاه لیزر و سیستم‌های آزمایشگاهی تأمین اعتبار شده است.

tel final1

Share