مقدسی دبیر حزب اراده ملت ایران در گیلان

امیدوارم همه نام عزیز دلمان،مهندس جعفرزاده را در برگه رای بنویسند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مقدسی گفت:حضور مهندس جعفرزاده ما را به استیفای حقوق مردم گیلان امیدوار می کند. با توجه به تصمیمات به جا و صریح ایشان در طول ۴ سال گذشته نمایندگیشان که باعث افتخار گیلان بوده اند. جاییکه نیاز بوده نماینده سکوت کند یا فریاد بزند یا تدبیری بیندیشد به بهترین شکل، به جا و سنجیده توسط ایشان انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از حرف تازه ،غلامرضا مقدسی، کاندیدای اصلاح طلب مجلس دهم در حوزه انتخابیه رشت از دلایل انصرافش گفت.

drMoghaddasi-300x200دکتر مقدسی که سابقه بیش از ۱۵ سال فعالیت سیاسی و حزبی در میان اصلاح طلبان را دارد در ۷ سال اخیر به عنوان دبیر حزب اراده ملت ایران در گیلان مشغول به فعالیت بوده و در حال حاضر رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است.

دکتر مقدسی در ابتدا در پاسخ به سوالی در خصوص چگونگی قرار نگرفتن گزینه ای کاملا اصلاح طلب در لیست حمایتی اصلاحات با اشاره به اینکه لیست اصلاح طلبان بر اساس خرد جمعی تهیه شده است گفت : تصمیمات جمعی اگر در فرصت مناسب اتخاذ شود تصمیماتی منطقی خواهد بود اما در غیر اینصورت می تواند تحت تاثیر شور و احساس باشد. در انتخاب لیست حمایتی جبهه اصلاحات جمع گسترده ای متشکل از احزاب اصلاح طلب، شورای مشورتی و اشخاصی از شهرستان های مختلف تصمیم گیرنده بودند و شناخت کافی از همه افراد نداشتند؛ شوری هم بر فضا حاکم شد و در نهایت این تصمیم گرفته شد. البته لیست نهایی مورد اعتراض تعداد زیادی از دبیران احزاب سیاسی، نخبگان و پیشکسوتان ما قرار گرفت. از آنجا که لیست در هفته پایانی پیش از انتخابات تهیه شد؛ بحث و تبادل نظر بیشتر به ضرر جامعه اصلاح طلبی و مردم گیلان بود و فرصت چندانی نداشتیم. با توجه به اینکه بنده نفر چهارم بودم این امکان وجود داشت که با پیگیری و رایزنی جایگزین شوم اما صلاح ندیدم در راستای حفط منافع شخصی و با حس قدرت طلبی گام بردارم و منافع شخصی را ارجح ندیدم که البته این وظیفه یکایک اعضای جبهه اصلاح طلبی و کاندیداها و آحاد جامعه است. اگر هدف از خود گذشتگی باشد و آمادگی فدا شدن برای مردم را داشته باشند باید در این عرصه ها اثبات کنند.

دبیر حزب اراده ملت ایران در گیلان، عشق ورزی، صداقت، محبت و اعتقاد را حلقه های مفقوده و ارزش های کمرنگ شده جامعه دانست و اظهار کرد: ترجیح دادم برای انسجام جبهه اصلاح طلبی، جلوی از دست دادن فرصت ها را بگیرم و از ایجاد اصطکاک جلوگیری کنم و معتقدم فرصت خدمت با این انتخابات تمام نمی شود و چیزی از دست نرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه به نفع تمام جبهه اصلاح طلبی و مردم استانم کناره گیری کرده ام؛ افزود : قطعا انصراف به نفع لیست بوده است اما حضور عزیزی در این لیست سبب شد با اطمینان و عزم راسخ کناره گیری کنم. وجود این نازنین، این جانباز سرافراز جنگ تحمیلی، مدافع پرانرژی و توانمند مردم گیلان هیچ شبهه ای را برای بنده باقی نگذاشت که با این کناره گیری به مردم گیلان خدمت خواهم کرد. حضور مهندس جعفرزاده ما را به استیفای حقوق مردم گیلان امیدوار می کند. با توجه به تصمیمات به جا و صریح ایشان در طول ۴ سال گذشته نمایندگیشان که باعث افتخار گیلان بوده اند. جاییکه نیاز بوده نماینده سکوت کند یا فریاد بزند یا تدبیری بیندیشد به بهترین شکل، به جا و سنجیده توسط ایشان انجام شده است.

دکتر مقدسی خاطر نشان کرد : لیست مورد تایید بنده است و از آحاد مردم گیلان انتظار دارم ۷ اسفند عید بزرگی را پای صندوق های رای داشته باشیم و مردم به لیست اصلاحات رای بدهند که آرزوی بنده است و البته نام عزیز دل ما ،مهندس جعفرزاده ، در تمام برگه ها باشد تا با بالاترین رای ممکن و ثبت بالاترین رکورد ممکن در تاریخ انقلاب، پاداش زحمات ایشان را بدهیم تا به پشتوانه مردم، وکیل المله ای باشد که حامی دولت است. مهندس جعفرزاده اثبات کرده است که جاییکه دولت خدمتگزار ملت است و خیر و نیکی ایجاد می کند، نماینده مجلس حامی دولت است و جاییکه اشتباه و خطایی ببیند محکم و استوار از حقوق مردم دفاع می کند.

دبیر حزب اراده ملت ایران در گیلان در خصوص احساس شخصی خود به قرار نگرفتن در لیست حمایتی اصلاح طلبان، گفت :با توجه به مشخصات خاص انسانی نمیتوانم بگریم دلخور نیستم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس زخمی از دشمن به من رسید که یادگارهای سربی را در وجودم گذاشت تصریح کرد: زخم های جنگ در روزهای اول حادثه باعث تالم بنده بودند اما به مرور زمان یادگارهای سربی به خاطرات خوش در کار شهدا بودن تبدیل شدند. امروز زخم دیگری را دوستان بر دل من زدند که اگر تحمل کنم در آینده تبدیل به یک تجربه و خاطره ستودنی خواهد شد. با این انتخابات هیچ چیز به پایان نمی رسد.

دکتر مقدسی در پایان ضمن دعوت از تمام آحاد مردم اعم از شهری و روستایی و پیر و جوان برای حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند؛ گفت: امیدوارم نمایندگانی دانا و توانا که جرات زدن حرف حق را داشته باشند و بتوانند حق مردم گیلان را از سبد کشور بگیرند به موقع شناسایی و با رای بالا مورد حمایت قرا بگیرند. راهی به جز حضور گسترده در انتخابات نداریم تا رای بالا، دلگرمی و توان مضاعفی را به پاس زحمات مهندس جعفرزاده در ایشان ایجاد کنیم.

tel final1

Share