مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیاهکل خبر داد:

افتخار آفرینی بچه های قرآنی سیاهکل، در مسابقات قرآن و نهج البلاغه‎ی امداد استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،قباد حسنی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیاهکل اعلام کرد، تیم اعزامی کمیته امداد سیاهکل به مسابقات و جشنواره محمد رسول الله (ص) که در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان برگزار گردید خوش درخشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیاهکل ،قباد حسنی، مدیر  کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیاهکل اعلام کرد، تیم اعزامی کمیته امداد سیاهکل به مسابقات و جشنواره محمد رسول الله (ص) که در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان گیلان برگزار گردید خوش درخشید.

بچه های قرآنی امداد سیاهکل، با وجود محرومیت فراوان و دوری از امکانات و دغدغه های بی شمار، با تلاش و همت و عشق زاید الوصف به کتاب خدا و ائمه‎ی اطهار(ع) موفق شدند رتبه های اول تا سوم این مسابقات را با بدین ترتیب کسب نمایند:

رتبه‎ی اول مسابقات ترتیل مادران ،

رتبه‎ی دوم مسابقات نهج البلاغه در دختران غیر محصل،

رتبه‎ی سوم نهج البلاغه دانش آموزی – پسران،

رتبه سوم نهج البلاغه دانشجویی – دختران؛

حسنی در مراسم تقدیر از مربیان این افتخار آفرینان اضافه کرد: در حاشیه‎ی مراسم اهدای جوایز، مدیران امداد سیاهکل به خاطر تلاش در جهت رشد باورهای مقدس در بین خانواده های مورد حمایت تقدیر و تحسین شدند. همچنین مزید دلگرمی و ایجاد انگیزه بین بقیه‎ی خانواده های مورد حمایت، عزیزان حائز رتبه، از علیرضا محمدی مدیر کل امداد استان و به همراه مربیان خود ازاین جانب مژدگانی ویژه هم دریافت نمودند!

وی افزود: کمیته امداد سیاهکل تبریک و تحسین اصلی را در شأن مردم خوب و با ایمان سیاهکل و دیلمان، علما، بزرگترها، مربیان خوب قرانی، هیئت امنای مساجد و به ویژه بچه های گل و باایمان سیاهکل و دیلمان می داند که عشق به اسلام و قرآن مجید و مولا علی بن ابی طالب علی(ع) را معنی نموده اند.

وی اضافه کرد: من همیشه تاکید کرده ام حمایت دو جنبه دارد؛ یکی حمایت مادی است که خیلی وقت‎ها فوری و واجب و ضروری است، دومین جنبه حمایت معنوی و فرهنگی است که آن هم تعطیل بردار نیست چون اول اینکه آینده نگر است و دوم اینکه حمایت فکری و فرهنگی، پربار ترین سرمایه گذاری است.

برای حمایت معنوی همیشه نیاز مستقیم به هزینه کرد مادی نیست؛ گاهی یک پشتگرمی و یا نصیحت صمیمانه، بیش از سرمایه گذاری گسترده مالی، مهم تر و مثمر ثمرتر است.

مدیر کمیته  امداد سیاهکل سرمایه گذاری فرهنگی را مهم ترین سرمایه گذاری دانست و افزود : حاصل این فعالیت آینده نگر، انسان خوب و متعالی و جامعه‎ی امن و خدا باور است و در بین کارهای فرهنگی هیچ چیز بالاتر از قرآن و حب و معارف اهل بیت (ع) نیست.

وی در پایان گفت: من از علما، فضلا و مربیان خوب شهرمان می خواهم، به هر صورت که برایشان ممکن است از بچه های محروم شهرمان حمایت معنوی به عمل آورند تا ضمن چیدن میوه های شیرین معرفت، آینده‎ی آنها و اینده‎ی فضای معنوی شهرمان که محل زیستن ما نیز هست، جایی مطمئن تر، شاد تر و امن تر باشد.

واحد امور فرهنگی کمیته امداد ، بی صبرانه منتظر نخبگان، اساتید و فضلای شهرمان برای حمایت‎ها و پیشنهادات ایشان می باشد.

۱ ۳ ۴ index

tel final1

Share