از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ آزادگان کشور

جهانپور:اشتباهات نادرست داوری به صورت سریالی در مسابقات داماش رخ می دهد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ آزادگان کشور دو تیم داماش گیلان و پارسه تهران عصر امروز در ورزشگاه پیر عضدی رشت برابر هم قرار گرفتند که در پایان دو تیم به تساوی صفر-صفر رضایت دادند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ آزادگان کشور دو تیم داماش گیلان و پارسه تهران عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت برابر هم قرار گرفتند که در پایان دو تیم به تساوی صفر-صفر رضایت دادند.

jahanpoor940521000300_PhotoAبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ،مجید جهانپور در کنفرانس خبری پس از بازی داماش گیلان و پارسه تهران با اشاره به حساسیت این بازی با توجه به وضعیت قرارگیری هر دوتیم در جدول رده بندی مسابقات و هدف گذاری تیم داماش مبنی بر کسب هر ۳ امتیاز در این مسابقه حساس گفت :در طول هفته جاری با آنالیز از بازی گذشته حریف به نقاط ضعف و قوت تیم پارسه پی برده بودیم و میدانستیم که باید از فوتبال هیجانی دوری کینم و با فوتبال منطقی و کم ضرب و استفاده از تمام نقاط زمین نتیجه لازمه را کسب نماییم اما متاسفانه حساسیت بازی روی بازیکنان تیم تاثیر منفی گذاشت و باعث شد که بازیکنان عملکرد خوبی از خود نشان ندهند.
وی با بیان این که با عدم کسب ۳ امتیاز این مسابقه کار داماش در ادامه مسابقات سخت تر شده است افزود :تمام سعی ما بر این بود که بتوانیم در ادامه مسابقات و در بازی های داخل خانه حداکثر نتیجه را کسب نماییم تا بتوانیم عقب افتادگی های خود را در کسب نتیجه لازم جبران نماییم و با کسب این تساوی کار در ادامه لیگ مشکل تر خواهد شد اما ما همچنان به تلاش خود ادامه خواهیم داد .
سرمربی تیم داماش گیلان همچنین در ارتباط با خطای مشکوک به پنالتی که منجر به اعتراض شدید خود و هواداران و بازیکنان شد اظهار کرد:این اشتباهات و قضاوت های نادرست داوری به صورت سریالی در مسابقات داماش رخ می دهد و دیگر نمی دانم چه بگویم زیرا بازی ها بسیار حساس و نزدیک به هم است و همین اشتباهات میتواند ۳ امتیاز را به یکی بدهد و از تیم دیگری بگیرد.
وی با شاره به مصدومیت محمدرضا مهدوی کاپیتان داماش در نیمه اول مسابقه و تاثیر خروج این بازیکن بر نحوه بازی تیم داماش گفت :مهدوی علاوه برعملکرد فنی مثبت برای داماش به عنوان یک مدیر درجریان بازی عمل میکند و برنامه های تاکتیکی و مدیریتی تیم را اجرا میکند و با مصدومیت مهدوی دچار خلا در میانه میدان شدیم و همچنین در پست دفاع چپ، تیم داماش بازیکن تخصصی در آن پست ندارد و بلاجبار از مصطفی حاجتی که یک هافبک میانه میدان است در آن پست استفاده کرده و باعث شد که در این مسابقه از سمت چپ تا حدودی تحت فشار قرار بگیریم ولی با توجه به تمامی این نکات نیاز مبرم به ۳ امتیاز داشتیم و تنها کاری که توانستیم بکنیم این بود که هافبک دفاعی را نزدیک تر به حاجتی کردیم تا حملات حریف از ناحیه چپ را خنثی کند .

گفتن است رضا محمدی، حسین گوهری، مهیار نوری،محمدرضا مهدی زاده، مصطفی حاجتی، هادی سهرابی (حافظ یعقوبی)، محمد رستمی، سعید طالبی، محمدرضا مهدوی (محمدطالبی)، حسن نجفی (میلاد قربان زاده)، سعید مرتضوی در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

داماش گیلان در حالی مقابل پارسه قرار گرفت که این تیم تهرانی تنها با اختلاف یک امتیاز یک پله بالاتر از داماش قرار داشت.

 داماش در این بازی حملات زیادی را بر روی دروازه پارسه انجام داد به طوری که حتی یکبار در نیمه اول شوت پسران دیارمیرزا به دیرک دروازه پارسه اصابت کرد و چندین موقعیت گل نیز به علت اشتباهات بازیکنان داماش از دست رفت.

از نکات قابل توجه این بازی چندین صحنه مشکوک داوری بود که به شدت باعث عصبانیت کادر فنی و بازیکنان داماش شد.

قابل ذکر است که سعید طالبی در دقیقه ۹۳ به علت اعتراض به داور از زمین بازی اخراج شد و داماش گیلان دقایق آخر بازی را ده نفره به کار خود ادامه داد.

داماش هم اکنون با کسب ۳۱ امتیاز از ۲۹ بازی جایگاه شانزدهم را از جدول ۲۰ تیمه لیک آزادگان کشور را در اختیار دارد.

 خبرنگار:محمد جعفرزاده

Share