تا پایان فصل

اسطوره پرسپولیس سرمربی ارتش سرخ گیلان شد/فرشاد آقای گل به رشت آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرشاد پیوس گلزن اسطوره ای فوتبال ایران، تا پایان فصل مسئولیت سرمربیگری سپیدرود را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود ،فرشاد پیوس گلزن اسطوره ای فوتبال ایران، تا پایان فصل مسئولیت سرمربیگری سپیدرود را برعهده گرفت.

photo_2016-03-11_19-32-20جلسه هیات مدیره سیپیدرود رشت با حضور اکثریت اعضا تشکیل و پس از گزارش مدیرعامل از وضعیت مالی و تدارکاتی و استعفای سرمربی تیم و بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات مبتلابه باشگاه ،تصمیمات زیر اتخاذ گردید:

اعضای هیات مدیره از خدمات و زحمات اقای علی نطرمحمدی سرمربی قبلی تیم سپاسگزاری نموده و برای این مربی حوان و آینده دار توفیقات افزونتری آرزو می نماید.

اعضای هیات مدیره با توجه به حساسیت بازی های مرحله دوم بر تامین نیازهای تدارکاتی، منظور داشتن پاداش بازی ها، حقوق بازیکنان و ترمیم شرایط روحی تیم و … تاکید می نماید.

اعضای هیات مدیره ضمن سپاس از مربیان محترمی که آمادگی خود را برای همکاری با باشگاه اعلام داشته، به اتفاق آرا آقای فرشاد پیوس را به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سپیدرود انتخاب نمودند.

اعضای هیات مدیره از همه پیشکسوتان و  هواداران و علاقمندان به سپیدرود درخواست می نماید که با پشتیبانی از تیم و حضور انبوه و پرشور در بازی های خانگی در ورزشگاه، در موفقیت و صعود سپیدرود سهیم شوند.

tel final1

Share