سخنرانی سه نامزد انتخابات در جمع مردم ماسال

اسحاقی:هنوز برخی وعده قیر و آسفالت می دهند/شاندرمن پاره ی تن ماسال است/یوسفی:عضو فراکسیون حامیان دولت خواهم شد/شکری:شایعه می کنند شکری مخالف دولت است اما همه وزرا با بنده ارتباط دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شکری در جمع مردم ماسال گفت:شایعه می کنند شکری مخالف دولت است درحالیکه همه وزرا با بنده ارتباط دارند و علاقمندند با من همکاری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ماسال , سید محمد اسحاقی نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز شنبه در اجتماع مردم ماسال اظهار داشت: هر کجا اسم ماسال می آید من به فرهنگش می بالم و همیشه به ماسال و ماسالی ها افتخار کرده ام و مایه فخر مباهات خودم می دانم که در شهرستان ماسال زندگی می کنم. فرهیختگی و با فرهنگ بودن در تاریخ شما نهفته است و تاریخ گواه بر این مدعاست و شاندرمنی های عزیز نیز شما را دوست دارند و مصداق این امر مهاجرت بسیاری از شاندرمنی ها به ماسال است.

IMG_4157وی افزود: مردم ماسال می دانند که شاندرمن پاره ی تن ماسال است و این من و تو حاصل تفریق ماست پس تو هم با ما بیا تا ما شویم. حاصل تمام قطره ها می شود دریا. من در این چند روزه شاهد برخی بد اخلاقی ها انتخاباتی بوده ام و نگران روز هفتم اسفند ماه هستم و اگر شرایط اینگونه پیش برود یقین بدانید شرایط انتخابات بغرنج خواهد شد و از مسئولان می خواهم که نامزدها و هواداران آنهارا به خویشتن داری دعوت کنند. در روز سخنرانی من در شاندرمن باموتور و موتور سوار به داخل جمعیت آمدند و به سمت نوامیس ما اشیا پرت کردند. این چند روز تمام می شود اما خاطرات باقی خواهد ماند.

این نامزد انتخابات تالش گفت: من قدرت را تجربه کرده ام و ظرفیت پیدا کرده ام و به عنوان مدیر ناظر استانی شیوه خدمت هستم و نه قدرت که برای رسیدن به آن دست به هر کاری بزنم. دوستان من هواداران اخلاق و شخصیت هستند نه هواداران زور و زر و تزویر. من در این سالها بسیاری از مقامات کشور را به شهرستان آورده ام و امتیازات بسیاری برای تالش، رضوانشهر و ماسال گرفته ام. شورای شهر، شهر و فرمانداران همان مقاطع شاهد و ناظر هستند که در همه سطوح در خدمت مردم ماسال بوده ام.

اسحاقی ادامه داد: ماسال ظرفیت های بالایی دارد که به آن پرداخته نشده است. در دبی شش هزار شرکت ایرانی سرمایه گذاری کرده است. چرا در ماسال سرمایه گذاری نمی شود. ما کشور سرمایه داری هستیم که ۱۸ درصد ذخایر گاز و ۱۱٫۵ درصد نفت دنیا را داریم. ۱۸ میدان مشترک نفتی و گازی داریم که تنها از ۱۰ عدد آن بهره برداریم می کنیم اما قطر و عربستان از این منابع مشترک بهره برداری می کنند.

وی افزود: هنوز بسیاری وعده قیر و آسفالت می دهند در حالی که بسیاری از قوانین ما مربوط به دهه ۳۰ است. مجلس جای دانایان است تا قانون را که از همه مردم باید بر آید را اصلاح نمایند. من درباره منابع طبیعی ماسال و استان نگران هستم. تاریخ گواه بر این مدعاست. مردمان این جنگل ها را حفظ کرده اند.

این نامزد با ارایه طرح هایی برای اشتغال زایی گفت: ما می توانیم در خصوص طرح بازیافت زباله وضعیتی ایجاد کنیم که بشود معیشت و وضعیت اشتغال جوانان را اصلاح کنیم. بسیاری از سرمایه گذاران اقصی نقاط کشور تالشی و ماسالی هستند که حاضرند در منطقه سرمایه گذاری کنند.

یوسفی:عضو فراکسیون حامیان دولت خواهم شد/با یک گل بهار شروع می شود/سال ۹۵ سال امیدواری است

IMG_4165  منصور یوسفی نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تالش صبح امروز در اجتماع مردم ماسال اظهار داشت: نامزد شدن من نفع شایستگی دیگران نیست بلکه می خواهم توانمندی خودمان را اثبات کنم.

وی افزود: ما نباید فقط حرف بزنیم. ما چهار ماه است که مردم را پای کار کشیده ایم اما مردم نمی آمدند می گفتند تو هم مثل دیگران هستی و دروغ می گویی. مردم دچار قهر عاطفی شده اند چون احساس می کنند مسئولان و مردم درد مشترک ندارند و اعتقاد دارم ما هر کدام می خواهیم زندگی خودمان را داشته باشیم  و به زندگی مردم توجه نداریم. ما باید قواید بازی را تغییر دهیم. من معجزه نمی کنم. می دانم با یک گل بهار نمی شود اما اعتقاد دارم با یک گل بهار شروع می شود.

این نامزد با بیان اینکه من در سه دانشگاه رضوانشهر، تالش و رشت مسئولیت داشته ام گفت: من شاهد حضور پدران و مادرانی بوده ام که حاضر بودند با فروش تخم مرغ شهریه بچه های خود را بدهند. امروز از شما می خواهم به فکر و اندیشه رأی دهید و بدانید در یک جبهه ثروت و در یک جبهه دانایی وجود دارد و شما به جبهه دانایی رأی دهید.

یوسفی افزود: ما دارای یک طرح و برنامه هستیم. بچه های شما چشم به راه شما هستند. متأسفانه در این بین از ضعف بنیه سیاسی مردم هم استفاده می شود و برخی بحث مذهب و شیعه را مطرح می کنند. اینجا ما بحث شیعه و سنی نداریم این چه بحث هایی است که مطرح می کنید. چرا مردم را از هم منفک می کنید. ما برنامه را با محوریت صنعت و توریسم نوشته ایم و معتقد هستیم این صنعت بعد از صنعت خودروسازی دومین صنعت درآمدزا در دنیاست که حتIMG_4181ی بالاتر از نفت می تواند درآمد داشته باشد.

وی ادامه داد: در همین برنامه به بخش کشاورزی هم پرداخته ایم. در صنعت و معدن، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش هم برنامه داریم. با توجه به اینکه عضو هیأت علمی دانشگاه هستم عضو کمیسیون آموزش عالی خواهم شد. من به فرهنگیان قول می دهم که از حقوق حقه شما دفاع خواهم کرد و اجازه نمی دهم حقوقی از شما تضییع شود.

این نامزد با بیان اینکه سال ۹۵ سال امیدواری است گفت: جا دارد از حمایت های سیاسی احزاب تشکر کنم. بنده از شورای مشورتی اصلاحات، حزب مردمسالاری و …بابت حمایت از بنده تشکر می کنم. سال ۹۵ سال امیدواری است. ای مردم! امیدوار باشید. برجام که به فرجام خوش رسید کاری خواهد کرد وضعیت کشور دگرگون خواهد شد.

یوسفی افزود: ضمن حفظ استقلال خود، چون اعتقاد دارم دولت تدبیر و امیدی می خواهد در جهت پیشرفت و توسعه کشور حرکت کند قول می دهم عضو فراکسیون حامیان دولت تدبیر و امید خواهم شد البته من وکیل الدوله نیست بلکه وکیل المله هستیم و از حقوق ملت دفاع خواهم کرد.

شکری: کسی نیستم که با دادن پنجاه هزار تومن به ۱۰۰۰ ماشین ، آدم همراه خودم بیاورم

به نقل از مریان خبر ؛ محمود شکری نماینده فعلی و نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در ماسال در محمودشکریماسال-۱جمع مردم این شهر سخنرانی کرد.

شکری با تعداد کمی در ماسال حضور پیدا کرد اما استقبال مردم ماسال از جمعیت خوب بود ، سید فضایل صفوی از بزرگان ماسال در کنار شکری بود ، محمود شکری گذارشات جالبی  از عملکرد خود ارائه کرد .

شکری درمورد گازرسانی گفت : در ۳۰ سال گذشته ۲۶ روستای ماسال گازرسانی شده بود اما در دوران من با پیگیری هایی که انجام دادم توانستم ۴۰ روستای دیگر را گازرسانی کنیم و به ۶۶ روستا رساندیم در مورد آبرسانی هم در ۳٫۵ سال گذشته به اندازه ۳۰ سال گذشته فعالیت شده است و بسیاری از روستاها و ییلاقات مشکلاتشان حل شده و مردم اینها را میدانند.

وی ادامه داد :شایعه می کنند شکری مخالف دولت است درحالیکه همه وزرا با بنده ارتباط دارند و علاقمندند با من همکاری کنند.

شکری گفت من آمده ام برای مردم ماسال صحبت کنم نه اینکه افرادی را از تالش و رضوانشهر بیاورم و حرف بزنم! من کسی نیستم که با دادن پنجاه هزار تومن به ۱۰۰۰ ماشین ، آدم همراه خودم بیاورم ، مردم اینها را میفهمند

وی در پایان گفت: وقتم تمام شد اما حرفم تمام نشده و باید ۲۰ ساعت وقت بگذارم تا بگویم چه کرده ام . سی دی عملکرد من دراختیار شما قرار میگیرد و آن را ببینید.

tel final1

Share