در آخرین روز تبلیغات حامیان جعفرزاده سنگ تمام گذاشتند

از حمایت همه جانبه آذری زبان های رشت از جعفرزاده تا حمله گروه های ناشناس/سواستفاده از شهدای مدافع حرم آخرین حربه بی اخلاقان/حمایت استاندار سابق گیلان از مهندس جعفرزاده

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آخرین روز تبلیغات نماینده مردم رشت با بیان اینکه توهین ها اراده او را برای ادامه ی راه مستحکم تر کرده است تصریح کرد:ما نمایندگانی نیاز داریم که حنجره مردم باشند و حرف مردم را بر زبان جاری کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آخرین روز تبلیغات مجلس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس علاوه بر حضور در زادگاه خود کوچصفهان و دیدار با مردم این بخش , در جشن روز مهندس نیز شرکت کرد و علاوه بر آن در جمع حامیان خود در ستاد گلسار و همچنین ستاد مرکزی سخنرانی کرد.

photo_2016-02-26_01-05-48جعفرزاده در ابتدا به بازار هفتگی کوچصفهان  رفت و از نزدیک با کسبه و بازاریان به گفتگو پرداخت که طیف عظیمی از مردم نیز او را در بازار همراهی کردند.

نماینده مردم شهرستان رشت ضمن قدردانی و خوش آمد گویی به مردم فهیم کوچصفهان گفت : تمام کسانی که ادعای دفاع از حقوق مردم را دارند باید پس از راه یابی به مجلس شورای اسلامی جرئت و شجاعت و جسارت داشته باشند که حرف مردم را در مجلس بزنند.چه کسی است که از وضعیت نامناسب آب شرب و مشکلات کشاورزان کوچصفهان خبر نداشته باشد.

از حواشی جالب توجه این بوده که جعفرزاده در میانه بازار با «حسنی» دیگر کاندیدای مجلس  رو به رو شد که این دو یکدیگر را در آغوش گرفتند و صحنه زیبایی را رقم زدند.

پیش از سخنرانی جعفرزاده , جلالی فر شهردار سابق کوچصفهان و رایزن سابق ایران در روسیه سخنان بسیار شیوا و قرایی در حمایت از کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از مردم درخواست کرد تا نماینده ای شجاع و توانا و قدرتمند به مجلس بفرستید.

مردم کوچصفهان نیز ضمن قدردانی از همشهری خود در مجلس و بیان مشکلات آنها از تریبون مجلس خطاب به جعفرزاده گفتند: راز اینکه هر زمان رادیوی خودمان را روشن می کردیم و شما را  در حال نطق و بیان مشکلات مردم می دیدیم به خود افتخار کردیم که یک کوچصفهانی و گیلانی مشغول دفاع از حقوق مردم گیلان است.

جعفرزاده ایمن آبادی نیز خطاب به مردم گفت: همیشه  به هیات رییسه متذکر شده ام حتما باید اسم جعفرزاده را با پسوند «ایمن آبادی» در مجلس عنوان کنند.

حمایت استاندار سابق گیلان از مهندس جعفرزاده

IMG_5682عصر امروز در حالی جشنی به مناسبت روز مهندس در سالن یادگار امام رشت با سخنرانی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت برگزار شد که پیام حمایت روح الله قهرمانی چابک در حمایت از مهندس جعفرزاده قرائت شد.(گزارش تصویری)

قهرمانی چابک که از محبوبیت زیادی در بین مردم گیلان برخوردار است در پیام خود آورده است:
«حضور مردم فهیم و شریف مردم شهرستان رشت
سلام علیکم
با عرض ادب و احترام محضر یکایک مردم عزیز و قدرشناس شهرستان رشت در پاسخ به درخواست گروههای مختلف مردم شریف، ضمن احترام به تقاضای مردم و احترام به همه کاندیدا، جناب آقای مهندس جعفرزاده ایمن آبادی دوست و برادر خوبم را اصلح دانسته و حمایت و پشتیبانی کامل خود را از ایشان رسما اعلام میدارم.
امیدوارم با همت حضور حماسی مردمان خوب و قدرشناس شهرستان رشت در انتخابات ۷ اسفند آقای مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی بعنوان منتخب، مردم با حداکثر آرا به مجلس شورای اسلامی راه یابد‌.»

غلامعلی جعفرزاده نیز تبریک روز مهندس به جامعه مهندسین گیلان گفت:نمی شوند انتخابات را مهندسی کرد خوشبختانه مردم ما بیدارند و می دانند چگونه رفتار کنند.

وی با اشاره به خسارت های وارده به کشور در دولت سابق اظهار کرد:در سراسر کشور نیاز بهمهندسینی داریم که با تلاش آنها کشور توسعه یابد و چه چیزی بهتر از مهندسین گیلانی.

جعفرزاده با بیان اینکه در چهار سال گذشته تلاش کرده است تا پرچم رشت در بالاترین نقطه مجلس قرار گیرد اضافه کرد:برخی همه ی راه ها رفتند تا ما نباشیم.برچسب هایی زدند که تلخ و زشت بود اما مطمئنا مردم جواب همه ی آنها را در هفتم اسفند خواهند داد.

در این همایش  همچنین مهندسین گیلانی حمایت خود را از جعفرزاده اعلام کردند.

سواستفاده از شهدای مدافع حرم آخرین حربه بی اخلاقان

IMG_5696در حالیکه خیابان های منتهی به بلوار گیلان از ترافیک نیمه سنگینی برخوردار بود  همه چیز در ستاد گلسار رشت آماده بود تا مهندس جعفرزاده در جمع جوانان حاضر شود و سخنرانی کند.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس در ابتدای سخنرانی خود به آخرین بی تقوایی و بی اخلاقی صورت گرفته و استفاده ابزاری از شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت:امروز برخی افراد نامه ی شهید مدافع حرم را انتشار می دهند اما من به زودی نامه ای خواهم نوشت و خواهم گفت که ای شهید در زمانی که تو نبودی برخی چه کارهایی کردند و چه اتفاقاتی رخ داده است.

جعفرزاده با اشاره به رفتارهای برخی افراد گفت:عده ای در این کشور از شادی مردم ناراحت هستند .من خطاب به آنها می گویم اجازه بدهید تا این مردم با انتخاب های خود کشور را بسازند.

از حمایت همه جانبه آذری زبان های رشت از جعفرزاده تا حمله گروه های ناشناس

IMG_5810در حالی امشب شاهد اجتماع باشکوه مردم در ستاد مرکزی  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در خیابان مطهری رشت بودیم که اذری زبان های مقیم رشت با حضور باشکوه خود در کنار صنف رانندگان تاکسی رشت حمایت همه جانبه خود را از مهندس جعفرزاده اعلام کردند.(گزارش تصویری)

«صل علی محمد وکلی ما خوش آمد» و « صل علی محمد یاور رهبر آمد» دو شعاری بود که مردم رشت با سردادن آن از مهندس جعفرزاده استقبال کردند.

قنبرپور یکی از جراحان چشم پزشک رشت در حمایت از مهندس جعفرزاده گفت: نماینده ای که جان خود را در راه خدا ایثار کرده است هیچ گاه وکیل دولت نخواهد شد و وکیل المله است.

باقری مدیر تعاون تاکسیرانی رشت نیز با سخنان قراء و خطابه های آتشین خود حمایت همه جانبه رانندگان تاکسی رشت را از مهندس جعفرزاده اعلام کرد.

مسعود پزشکیان و منصور حقیقت پور نیز با ارسال پیام  هایی از  آذری زبان های رشت خواستند که  آذری های مقیم رشت به مهندس جعفرزاده رای بدهند.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده در اجتماع ۶ هزار نفری حامیان خود با قدردانی از حضور باشکوه آذری زبان ها گفت:همانگونه که رهبری فرمودند ملت ایران نه مجلس دولتی می خواهد و نه مجلس ضد دولتی.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه توهین ها اراده او را برای ادامه ی راه مستحکم تر کرده است تصریح کرد:ما نمایندگانی نیاز داریم که حنجره مردم باشند و حرف مردم را بر زبان جاری کنند.بنده به راه خود ادامه می دهم اما امیدوارم شما مردم در همان ساعات اولیه هفتم اسفند سیلی محکمی به خناثان بزنید و کار را تمام کنید.IMG_5836

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه «من غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی سرباز ولایت هستم» اظهار کرد: برخی امروز می گویند که جانبازی و «ویلچرنشینی» ملاک نیست.اگر ویلچر ملاک نیست پس چه چیزی ملاک است؟ جبهه نرفتن های شما؟! ما برای حفظ این کشور هزینه داده ایم و تا ابد حامی ولایت فقیه خواهیم بود.

وی افزود:توهین های شما را تحمل کردم اما حق ندارید به مردم گیلان و رشت توهین کنید.

جعفرزاده تصریح کرد:تا روزی که هستم و مردم اجازه دهند نوکری آنها را خواهم کرد و تخریب گران بدانند که مردم ما هشیار و بیدارند.(شعار «رای ما جعفرزاده» سر داده شد)
هادی طباطبایی دروازه سابق تیم ملی نیز در اجتماع امشب حضور داشت و جعفرزاده خظاب به او گفت:آقای طباطبایی بنده هم مثل شما دروازه بان هستم.

میزان جمعیت امشب هحدی بود که خیابان مطهری رشت بسته شد.

گفتنی است در حاشیه برگزاری گردهمایی جعفرزاده برخی گروه های ناشناس قصد حمله به ستاد و به هم زدن مراسم را داشتند که این مساله علی رغم ایجاد برخی درگیری و حمله با شوکر و اسپری سرانجام با دخالت بزرگتر ها و نیروی انتظامی ختم بخیر شد.

خبرنگار:سینا هوشمند
IMG_5818

tel final1

Share