فرماندار بندر انزلی در جمع خبرنگاران

از آرای مردم صیانت کردیم/اکثر پیام های مردمی در خصوص تخلفات انتخاباتی شایعه بود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفرنژاد با بیان اینکه به منظور جلوگیری از تخلفات انتخاباتی بیش از ۱۰۰ نفر به عنوان بازرس به صورت ثابت و سیار از شعبه های اخذ رای بازدید به عمل آوردند متذکر شد:در هر شعبه یک بازرس قرار داده بودیم و همه پیام های مردمی در خصوص تخلفات انتخاباتی برسی شد که اکثر این پیام ها شایعه بوده و در مواردی که صحت داشته با عوامل آن طبق قانون برخورد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالصمد صفرنژاد فرماندار بندر انزلی در نشست با اصحاب رسانه با قدردانی از نحوه ی پوشش خبری و تصویری انتخابات اظهار کرد : اطلاع رسانی به موقع از طریق خبرنگاران در امر انتخابات به شایستگی صورت پذیرفت و این امر مانع از نشر اکاذیب شد.

DSC_1016_0به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,فرماندار انزلی با بیان اینکه طبق وعده ای که به مردم داده بودیم از آرای آنها صیانت کردیم اظهار کرد:  تا کنون هیچ شکایتی از شعب های اخذ رای نداشته ایم و کاندیدهای محترم تا امروز مهلت دارند که شکایت و اعتراض خود را به فرمانداری تسلیم کنند تا برسی های لازم صورت پذیرد.

صفرنژاد از مشارکت بیش از ۵۲ هزار نفری مردم شهرستان انزلی در انتخابات خبر داد و افزود: برنده اصلی این انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری ملت شریف و همیشه در صحنه ایران هستند که با حضور خود حماسه ساز شدند.

رییس ستاد برگزاری انتخابات شهرستان انزلی افزود:۳ هزار نفر عوامل اجرایی امر انتخابات در بندر انزلی بوده که متشکل از هیئت اجرایی ، هیئت بازرسی ، شورای نگهبان ، نیروهای امنیتی و دستگاه قضایی است .

فرماندار انزلی یادآور شد:همه عوامل اجرایی امر انتخابات اعم از امام جمعه شهرستان ، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و اصحاب رسانه تلاش کردند تا فضایی مناسب و امنی را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات ایجاد کنند.

صفرنژاد با بیان اینکه به منظور جلوگیری از تخلفات انتخاباتی بیش از ۱۰۰ نفر به عنوان بازرس به صورت ثابت و سیار از شعبه های اخذ رای بازدید به عمل آوردند متذکر شد:در هر شعبه یک بازرس قرار داده بودیم و همه پیام های مردمی در خصوص تخلفات انتخاباتی برسی شد که اکثر این پیام ها شایعه بوده و در مواردی که صحت داشته با عوامل آن طبق قانون برخورد شد.

وی با اشهر به اینکه انزلی اولین شهرستانی بود که راس ساعت ۸ صبح به سیستم رایانه وزارت کشور متصل شد اظهار کرد: در این خصوص با هیچ مشکلی مواجه نشدیم.

فرماندار بندرانزلی خاطرنشان کرد: با تمام وجود تلاش کردیم بدون هیچ مشکلی حافظ آرای مردم عزیز این شهرستان بوده و با برگزاری بیش از ۲۷ ساعت آموزش برای هر نفر از اعضای شعب اخذ رای بهترین عملکرد را ارائه دهیم .

رییس ستاد برگزاری انتخابات شهرستان انزلی در پایان اظهار کرد:همه ی سختی های برگزاری انتخابات را به جان خریدیم تا که یکبار دیگر شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم و لازم می دانم از همه دست اندرکاران امر انتخابات ، هیئت اجرایی ، بازرسی ، نظارت ، عوامل نظامی و انظامی ، اصحاب رسانه و مردم که پای آرمان های نظام اسلامی ایستاده اند تشکر کنم و برای جناب «حسن خسته بند» آرزوی موفقیت کرده و امیدوارم در سال ۹۵ بتوانیم با کمک همه ارگان ها و ایشان به موفقیت روز افزون دست یابیم .

 tel final1

Share