آقای سرمربی به خانه اش باز می گردد

احمدزاده از سرمربی‌گری شهرداری اردبیل استعفا داد/یک گام تا حضور احمدزاده در ملوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمدزاده که از نیم‌فصل دوم به عنوان سرمربی تیم شهرداری اردبیل انتخاب شده بود از سمت سرمربی‌گری تیم شهرداری اردبیل استعفا داد تا بار دیگر راهی زادگاهش انزلی شود و در یک قدمی هدایت تیم ملوان بندرانزلی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمد زاده سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در لیگ آزادگان در فصل جاری به صورت رسمی استعفا داد و مدیر باشگاه شهرداری اردبیل خبر این استعفا را تایید کرد.

photo_2015-10-21_17-51-56شهرام علی‌پور اظهار کرد: محمد احمدزاده به صورت رسمی از سرمربی‌گری تیم شهرداری اردبیل استعفا داد و ما به فکر گزینه‌های جدید هستیم.

احمدزاده که از نیم‌فصل دوم به عنوان سرمربی تیم شهرداری اردبیل انتخاب شده بود از سمت سرمربی‌گری تیم شهرداری اردبیل استعفا داد تا بار دیگر راهی زادگاهش انزلی شود و در یک قدمی هدایت تیم ملوان بندرانزلی قرار گیرد.

جای خالی سرمربی روی نیمکت ملوانی‌ها پس از استعفای حمید استیلی در حالی به چشم می‌خورد که مسعود رضاییان مدیر عامل باشگاه ملوان گفته است:موضوعات مهم‌تری پیش از انتخاب سرمربی اولویت دارد.مسائلی از قبیل نحوه ادامه فعالیت باشگاه ملوان به دلیل تأمین منابع مالی در جلسه هیئت‌مدیره مطرح شد و انتخاب سرمربی گام دوم است.

رضاییان در مقابل سؤال که چرا همیشه در بحران سراغ احمدزاده و پور غلامی می‌روند،و اگر به آنها ایمان‌دارند چرا برای حفظ آن‌ها تلاش نمی‌کنند پاسخ داد: شرایط انزلی متفاوت است.مربی باید به جو شهر و سکوها آشنا باشد. مشخصه‌های رفتاری بازیکنان را بشناسد و بداند چگونه آن‌ها را برانگیخته کند. و فقط یک مربی بومی می‌تواند با شرایط کنار بی آید.

از سوی دیگر محمد قدیر بحری گفته است: هیات مدیره هر زمان تصمیم بگیرد سرمربی جدید معرفی خواهد شد اما تا آن زمان ما با تمام توان برای ملوان تلاش خواهیم کرد. در شرایطی که جذب منابع مالی برای هیات مدیره دشوار است توانسته اند به خوبی تیم را در ادامه راه همراهی کنند. با این حال مطمئن باشید ملوان اوت نمی شود.

tel final1

Share