مدیر کل راه وشهرسازی گیلان خبر داد:

احداث جاده های گیلان با مشارکت بخش خصوصی شتاب می گیرد/ آزادراه جدید سراوان – رحیم آباد در گیلان احداث می شود/ تراکم تردد در استان به سمت شرق گیلان بسیار کاهش خواهد یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با مشارکت بخش خصوصی آزادراه جدید سراوان، سنگر، سیاهکل، املش، رحیم آباد در گیلان احداث می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی گیلان ،با مشارکت بخش خصوصی آزادراه جدید سراوان، سنگر، سیاهکل، املش، رحیم آباد در گیلان احداث می شود.

photo_2016-02-29_11-48-12در جلسه ای که عصر دیروز با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برگزار شد، علی خاوری بر لزوم مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: با توجه به جاذبه های گردشگری منطقه گیلان و وجود دریای خزر ،بنادر و قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال به جنوب، ضرورت احداث راههای مواصلاتی بویژه آزادراه در گیلان از اهمیت زیادی برخوردار است بطوریکه سالانه جاده های گیلان گردشگران زیادی را از خودعبور داده و اگر جاده ای با استاندار بالا احداث گردد شاهد حضور بیشتر گردشگران و قطعا رونق اقتصادی منطقه خواهیم بود.
وی افزود: این آزاد راه که قرار است با مشارکت بخش خصوصی به روش سرمایه گذاری BOTاحداث گردد، تحولات بسیاری در حمل و نقل گیلان و کریدورهای ترانزیتی کشور ایجاد می کند، بطوریکه با احداث این آزادراه تراکم تردد در استان به سمت شرق گیلان بسیار کاهش خواهد یافت.
مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با بیان اینکه دراستفاده از روشBOT کل هزینه های ساخت واحداث برعهده سرمایه گذار است خاطر نشان کرد:طراحی، ساخت، بهره برداری، از تعهدات طرف قرارداد است و قرار است در مدت ۳ سال اجرایی گردد.
وی با بیان این که این آزاد راه یک پروژه ملی است گفت: با توجه به این که وجود راه مناسب، شرط اصلی توسعه است اجرای این پروژه می تواند نقش مهمی در تسریع حمل و نقل کالا و مسافر و توسعه منطقه داشته باشد.

tel final1

Share