من رای می دهم

آغاز خلق حماسه ای دیگر در دیار میرزا/استاندار گیلان رای خود را به صندوق انداخت+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در همان آغازین دقایق صبح جمعه(۷ اسفند)استاندار گیلان با حضور در شعبه شماره یک اخذ رای واقع در میدان شهرداری رشت، رای خود را به صندوق انداخت.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یک میلیون و ۸۶۱ هزار و ۳۷۰ گیلانی واجد شرایط رای دادن امروز با حضور باشکوه خود در پای صندوق های رای حماسه ی دیگری در برگ زرین تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.photo_2016-02-27_09-39-04

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,در همان آغازین دقایق صبح جمعه(۷ اسفند)استاندار گیلان با حضور در شعبه شماره یک اخذ رای واقع در میدان شهرداری رشت، رای خود را به صندوق انداخت.

محمدعلی نجفیدر حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: همه امکانات در استان فراهم شده تا انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

استاندار گیلان حضور در انتخابات را  نشانه بلوغ سیاسی افراد دانست و تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باعث اقتدار و افزایش عزت ملی می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مردم با حضور خود در پای صندوق های رای نقش مهمی در عزت انقلاب و استقلال خواهی کشور خواهند داشت یادآور شد: مردم با هر فکر و عقیده ای باید به خاطر کشورشان پای صندوق های رای بیایند  و اقتدار ملی را به رخ جهانیان بکشند.

نجفی با با بیان اینکه شرایط لازم برای خلق حماسه ای دیگر توسط مردم گیلان آماده شده است متذکر شد:دست اندرکاران برگزاری انتخابات حافظ آرای مردم خواهند بود.

Share