رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان خبر داد:

آغاز به کار دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در راستای برنامه های تنظیم بازار در ایام پایانی سال، دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان رشت گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در راستای برنامه های تنظیم بازار در ایام پایانی سال، دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان رشت گشایش یافت. ۲۵۰

رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان، با اعلام این مطلب افزود: این نمایشگاه ها از ۱۹ لغایت ۲۷ اسفند از ساعات ده صبح الی ده شب پذیرای شهروندان محترم می باشد.

جلال الدین محمد شکریه تصریح کرد: نمایشگاه شماره یک در محل دائمی نمایشگاه های گیلان واقع در سالن فرش گیلان با تعداد ۳۳۰ غرفه در فضایی به وسعت ۴ هزار مترمربع و نمایشگاه شماره دو در سالن مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) رشت واقع در گلسار ، جنب پل صابرین  با ۱۳۰ غرفه در فضایی به وسعت بیش از ۲ هزار مترمربع دایر می باشد.

وی افزود: در این نمایشگاه ها کالاهای پرمصرف به ویژه آجیل و خشکبار، مواد غذایی و پروتئینی، شیرینی جات، پوشاک، کیف و کفش و… با تخفیفی معادل ۵ تا ۱۵ درصد نسبت به سطح بازار به شهروندان عرضه می شود.

شکریه همچنین گفت: بازرسان اتاق اصناف و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با حضور در این نمایشگاه ها بر کیفیت و قیمت کالاهای مختلف نظارت می کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان افزود: در پایان نمایشگاه های مذکور از غرفه های برتر در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان، عرضه کالاها و تولیدات داخلی، رعایت مقررات صنفی و عرضه کالاهای منطبق بر فرهنگ اسلامی و ایرانی تقدیر خواهد شد.

tel final1

Share