درگذشت آیت الله تکذیب شد

آخرین وضعیت سلامتی آیت‌الله واعظ طبسی/ هاشمی رفسنجانی عیادت کرد/وزیر بهداشت بر بالین آیت الله طبسی حاضر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی با تکذیب خبر فوت آیت‌الله عباس واعظ طبسی اظهار کرد: وضعیت ایشان نسبت به شب گذشته هیچ تغییری پیدا نکرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر , مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی با تکذیب خبر فوت آیت‌الله عباس واعظ طبسی اظهار کرد: وضعیت ایشان نسبت به شب گذشته هیچ تغییری پیدا نکرده است.

۱۹۹۴۶۴۷سیداحمد هاشم‌آبادی با بیان اینکه خبر درگذشت ایشان شایعه ای بیش نیست بیان کرد: از شامگاه جمعه تاکنون این دومین باری است که این خبر کذب در فضای مجازی منتشر می شود.

بامداد شنبه برای دومین بار یکی از رسانه های دولتی خبر درگذشت آیت الله واعظ طبسی را منتشر کرد که ساعتی پس از انتشار، این خبر از روی خروجی برداشته شد.

گفتنی است آیت الله عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان های خراسان، عصر جمعه به دلیل مشکل تنفسی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

این موضوع موجب شد تا برخی از پایگاه های اطلاع رسانی شامگاه جمعه خبر درگذشت آیت الله طبسی را در فضای مجازی نشر دهند.

وزیر بهداشت بر بالین آیت الله طبسی حاضر شد

با اعزام نماینده ولی فقیه در استان به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای عیادت و رسیدگی لازم شامگاه جمعه بر بالین آیت الله واعظ طبسی حاضر شد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی بامداد شنبه پس از عیادت از آیت الله عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی در بخش آی.سی.یو اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا (ع) مشهد در جمع خبرنگاران افزود: شرایط و وضعیت جسمانی ایشان خوب نیست و در کما هستند اما تیم پزشکی تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

وی اظهار کرد: آیت الله واعظ طبسی که از دو سال پیش به خاطر یک بیماری صعب العلاج تحت معالجه و درمان بودند عصر جمعه دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن وقفه تنفسی شدند.

عیادت آیت الله هاشمی رفسنجانی

 با بستری شدن آیت الله طبسی در بیمارستان امام رضا(ع) همچنین بسیاری از مقامات کشوری و استانی از جمله آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی به منظور عیادت از آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان خراسان عازم بیمارستان امام رضا(ع) مشهد شده و بامداد شنبه از نزدیک با وی عیادت کردند.

tel final1

Share