آتش سوزی در مهدکودک رشت مهار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یونس پور فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد اتصال در سیستم سیم کشی برق و آتش سوزی از ناحیه پشت بام مهد کودک تا حدودی توسط مدیر مهد کودک مهار شده که سریعا آتش نشانان نسبت به اطفای کامل و جدا سازی و همچنین پیشگیری از بروز حوادث احتمالی دیگر اقدامات لازم را صورت دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت ،در پی تماس شهروند با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱۱:۱۷  دقیقه روز گذشته مورخ ۲۲ اسفند ۹۴ مبنی بربروز آتش سوزی در مهد کودک، بی درنگ مرکز ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ۸ دستگاه خودرو از سه ایستگاه آتش نشانی بهمراه ۱۶ تن آتش نشان را به محل حادثه واقع در گلسار-بلوار گیلان اعزام کرد.

یونس پور فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد اتصال در سیستم سیم کشی برق و آتش سوزی از ناحیه پشت بام مهد کودک تا حدودی توسط مدیر مهد کودک مهار شده که سریعا آتش نشانان نسبت به اطفای کامل و جدا سازی و همچنین پیشگیری از بروز حوادث احتمالی دیگر اقدامات لازم را صورت دادند.

همین گزارش حاکی است: با اقدام سریع کارکنان مهد آتش در نطفه خفه شده و خوشبختانه به هیچ یک از ۵۴ نونهال حاضر در مهد آسیبی نرسید.

یونس پور در ادامه ابراز داشت: یکی از مواردی که بسیار مهم و اساسی در مهد کودکها و دیگر مراکز آموزشی بوده و می بایست توسط کارکنان رعایت گردد همانا رعایت اصول ایمنی و آتش نشانی بخصوص وجود خاموش کننده های دستی و همچنین گذراندن دوره های ایمنی و آتش نشانی توسط مربیان و کارکنان می باشد که خوشبختانه این مهم رعایت شده و در نهایت پیشگیری از گسترش آتش توسط کارکنان در اسرع وقت صورت پذیرفت.

۲۰۸۸-۱۰۰

۲۰۸۸-۱۰۲

۲۰۸۸-۱۰۳

tel final1

Share