وزیر اطلاعات

۱۵۰۰ نفر از جوانان که قصد پیوستن به گروه های تروریستی را داشتند با راهنمایی وزارت اطلاعات منصرف و هدایت شدند/وزارت اطلاعات نامش برای دشمنان مردم رعب‌آور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر اطلاعات گفت: بسیاری از جوانان که قصد داشتند به سراغ جریان‌های انحرافی روند که حدود ۱۵۰۰ نفر بودند توسط سربازان گمنام راهنمایی شدند و به مانند یک شهروند به زندگی برگشته و به کشور خود خدمت می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ،حجت الاسلام والمسلمین علوی در مراسم رونمایی از ۵۰ دستگاه تاکسی هیبریدی با بیان اینکه امروز ایران از امنیتی بی نظیر و بی بدیل برخوردار است گفت:‌در حالی جشن ۳۷ سالگی انقلاب را برگزار کردیم که در ابتدای انقلاب حتی کشورهای کوچک منطقه اجازه حمله کردن و تعدی نظامی به ایران را به خود می‌دادند اما امسال با گذشت ۳۷ سال از انقلاب حتی قدرت‌های بزرگ هم اجازه تجاوز به ایران را به خود نمی‌دهند.

alaviوی ادامه داد: امسال در حالی ۳۷ سالگی انقلاب را جشن گرفته‌ایم که شرکت‌ها و مجموعه های بزرگ اقتصادی در حال مسابقه با یکدیگر برای انعقاد تفاهم‌نامه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در ایران هستند.

علوی با بیان اینکه در شرایطی جشن ۳۷ سالگی انقلاب را برگزار کردیم که در آستانه دو انتخابات بزرگ خبرگان و مجلس شورای اسلامی قرار داریم و شور و نشاط بسیاری در کشور و میان همه جریان‌های اقتصادی وجود دارد گفت: ما در شرایطی جشن ۳۷ سالگی را برگزار کردیم که در بسیاری از کشورها که انقلاب مردمی داشتند حضور مردم کمرنگ شده اما در انقلاب ما ۲۲ بهمن امسال از هر سال دیگری اثرگذارتر و پرشور تر برگزار شد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مردم ایران پس از حضور در ۲۲ بهمن آماده حضور دیگر در پای صندوق های رای برای انتخابات مجلس و خبرگان هستند گفت: شاهد حضور حداکثری و فراگیر مردم بار دیگر در پای صندوق های رای خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تلاش خاموش سربازان گمنام همواره در راستای تامین امنیت همراه با نشاط و شادمانی مردم بوده است گفت: خیر و برکت در پرتو امنیت تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات نامش برای دشمنان مردم رعب‌آور است گفت: تامین امنیت در پرتو دوستی و محبت با شهروندان از راهبردهای وزارت اطلاعات است.

وی با بیان اینکه در طول دو سال و نیم اخیر که از مدیریت بنده می‌گذرد جریان‌های تروریستی قصد انفجار، عملیات‌های انتحاری و ریموت کنترلی داشته‌اند گفت: در مترو، بازار تهران، دانشگاه، راهپیمایی شیراز، زاهدان، قم و … قصد اقدام شوم داشتند اما با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان شناسایی شدند و برخی از عناصر آن‌ها به هلاکت رسیدند.

وی افزود: بسیاری از جوانان که قصد داشتند به سراغ جریان‌های انحرافی روند که حدود ۱۵۰۰ نفر بودند توسط سربازان گمنام راهنمایی شدند و به مانند یک شهروند به زندگی برگشته و به کشور خود خدمت می‌کنند و این راهبرد اصلی وزارت اطلاعات است که مردم با عشق، آرامش و احساس امنیت سوار تاکسی شده و به مقصد برسند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان گفت: حضور حداکثری مردم اقتدار و سرافرازی نظام است و ایران را سربلند می کند.

علوی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال حاشیه راندن هیچ گروه سیاسی اعم از اصلاح طلب، اصولگرا، مستقل و … نبوده است گفت: ان‌شاءالله مجلسی شکل گیرد که دولت را نقد کند نه اینکه اذیت کند و با سوال، نقد و استیضاح کارشناسی به دولت کمک کند.

وی در پایان افزود: وظیفه شرعی، ملی و میهنی مردم است تا در انتخابات شرکت کنند.

tel final1

Share