فرماندار انزلی در جمع خبرنگاران

۱۳۷ پروژه عمرانی ایام دهه فجر در انزلی به بهره برداری می رسد/باید بستری را ایجاد کنیم که مردم بدون هیچ دغدغه ای در انتخابات شرکت کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار انزلی از بهره برداری ۱۳۲ پروژه عمرانی روستایی و شهری و پنج طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر۳۶۶میلیارد ریال طی دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالصمد صفرنژاد فرماندار شهرستان بندرانزلی در جمع خبرنگاران از افتتاح ۱۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد و عنوان کرد: این دهه فرصت خوبی است که خدمات مسئولین به سمع و نظر مردم برسد ولی تمام پروژه هایی که در دهه ی فجر به افتتاح می رسد همه ی پروژه های شهرستان نیست و فقط افتتاح آن پروژه ها با دهه فجر منطبق شده و در طول سال نیز پروژه هایی افتتاح می شوند.
safarnezad_8878به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,صفرنژاد خاطرنشان کرد: از همزمانی این دهه با لغو تحریم های ظالمانه بسیار خشنود هستیم چون نشانه ی خیر و برکت انقلاب است و این موضوع با دست توانای رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری به پایان رسید.
وی افزود: امیدواریم در ماه های آتی شاهد تحولاتی در بخش های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی باشیم خصوصا در بحث اشتغال که هر کجا که فعالیت اقتصادی بیشتر باشد اشتغال در آنجا مطلوب تر خواهد بود و در مکانی که موضوع اقتصادی کمرنگ باشد بحث اشتغال شعاری خواهد بود .
فرماندار انزلی در مورد پروژه هایدهه ی فجر بیان کرد:افتتاح و بهره برداری ۱۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۲۳۰ میلیارد ریال و ۵ طرح اقتصادی به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال را در برنامه داریم که حدود ۳۰۰  فرصت شغلی با افتتاح این پروژه ها ایجاد می شود.
وی در مورد برنام های فرهنگی هنری گفت : ۱۷۰ برنامه در مدارس ، محیط های شهری و کارگری و ادارات برگزار می شود که شروع برنامه های این دهه دیدار با امام جمعه محترم شهرستان است و در ادامه برنامه هایی چون زنگ انقلاب ، رژه موتورسواران ، رژه شناورهای دریایی ، دیدار با خانواده ی شهداء ، جشنواره های بومی و محلی ، یادواره ی ۴١١ شهید انزلی ، نمایشگاه صنایع دستی ، محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات ورزشی برگزار می شود.
صفرنژاد متذکر شد : مردم بیشتر علاقه مند به کار اجرایی هستند و بنده را به عنوان یک نیروی اجرایی می شناسند و باید در نظر داشته باشیم که مردم اقدامات ما را رصد و بررسی می کنند تا ببینند به وعده های داده شده عمل شده است یا که خیر.
وی در مورد انتخابات عنوان کرد: این دوره ویژگی خاص خود را دارد زیرا پنجمین دوره خبرگان رهبری و انتخابات مجلس را در پیش رو داریم و طی تاکیدات مقام معظم رهبری باید بستری را ایجاد کنیم که مردم بدون هیچ دغدغه ای در انتخابات شرکت کنند.
فرماندار انزلی خاطرنشان کرد: باید پاسدار رأی مردم باشیم و هر رأی را حق الناس بدانیم و این اطمینان را به مردم انزلی خواهیم داد که هیچ گونه کوتاهی در این امر نخواهیم کرد.

tel final1

Share