باتوجه به سرمای شدید هوا

یک شهروند رشتی در تماس با دیارمیرزا:گاز نزدیک به سیصد خانوار اطراف میدان جهاد از سه روز پیش قطع و وصل می‌شود/مسئولین مشکل ما را برطرف کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یکی از شهروندان رشتی ساکن اطراف میدان جهاد رشت طی تماس تلفنی با دیارمیرزا گفته است که از سه روز پیش گاز شهری این منطقه دچار قطع و وصلی شده است و این مشکل همچنان ادامه دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یکی از شهروندان رشتی ساکن اطراف میدان جهاد رشت طی تماس تلفنی با دیارمیرزا اظهار کرد: از ساعت هفت شب سه روز پیش گاز این منطقه دچار  قطع و وصلی شده و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی به تماس خود  با شماره ۱۹۴ شرکت گاز استان اشاره کرد و گفت:در همان آغازین ساعت این مشکل به ما گفتند گاز تا یک ساعت دیگر وصل می شود اما این اتفاق نیفتاد و دوباره بعد از گذشت یک ساعت دیگر که تماس گرفتیم گفتند احتمالا تا صبح شنبه شما گاز نخواهید داشت.

IMG12004704وی ادامه داد: وقتی که دلیل قطع بدون اطلاع گاز در سرمای فعلی هوا را پرسیدیم گفتند که گرفتگی لوله موجب این اتفاق شده و مشکل رفع می شود.

این شهروند در ادامه ی گفتگوی خود به خبرنگار دیارمیرزا گفت: اگرچه طبق وعده عزیزان گاز صبح شنبه وصل شد اما شب مجددا با قطعی گاز رو به رو بودیم و در روز یکشنبه نیز قطع و وصلی ادامه داشت تا اینکه  هم اکنون (ساعت ۱۰ شب دوشنبه) با قطعی گاز  مواجه هستیم.

وی اعلام کرد: هم اکنون در این سرمای زمستان نزدیک سیصد خانوار دارای گاز نیستند و این موضوع مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

این شهروند در پایان خواستار پیگیری مسئولین جهت حل شدن این مشکل شد.

گفتنی است پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جهت برطرف شدن مشکلات مردم این خبر را منتشر کرده و آمادگی انتشار پاسخ شرکت گاز استان گیلان را دارد.

tel final1

Share