دیارمیرزا گزارش می دهد

گزارشی مصور از تخلفات سازماندهی شده انتخاباتی بیخ گوش مسئولان;واکنش سردار علیزاده و اصولگرایان گیلان در برابر تخریب هایی که به نام جریان ارزشی صورت می گیرد چه خواهد بود؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عده ای که تا چندی پیش با راه اندازی سایت های غیرمجاز از هیچ تلاشی برای تخریب چهره مدیران و مسئولان گیلانی فروگذار نمی کردند امروز با نقل مکان به سمت تلگرام و راه اندازی کانال و گروه ها , تحت عناوینی نظیر «شنیده ها» و «اخبار منتشر نشده» بی اخلاقی سیاسی را به اوج خود رسانده و فضای تهوع آوری را به وجود آورده اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، در حالیکه با فراگیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی خصوصا نرم افزار تلگرام بین آحاد جامعه شاهد فصل نوینی از ارتباطات آن هم در آستانه انتخابات حساس اسفند ماه هستیم , متاسفانه عده ای که تا چندی پیش با راه اندازی سایت های غیرمجاز از هیچ تلاشی برای تخریب چهره مدیران و مسئولان گیلانی فروگذار نمی کردند امروز با نقل مکان به سمت تلگرام و راه اندازی کانال و گروه های مختلف تحت عناوینی نظیر «شنیده ها» و «اخبار منتشر نشده» بی اخلاقی سیاسی را به اوج خود رسانده و فضای تهوع آوری را به وجود آورده اند.

یادمان نرفته که آیت الله قربانی در زمان ثبت نام کاندیدای انتخابات با اشاره به فعالیت های تخریبی مستمر سایت ها گفته بود :«برخی افراد و سایت ها شروع به بی تقوایی کرده اند و علیه افراد پرونده سازی می کنند. آبروی افراد را نریزید.من به شورای نگهبان توصیه می کنم به گزارش ها و پرونده سازی این افراد و سایت ها توجه نکند چون هدف آنها خدمت به اسلام نیست بلکه آنها در حال خیانت به اسلام هستند. امام جمعه رشت افزود:این افراد می گویند فقط ما هستیم و بس . و شروع به تخریب دیگران می کنند در حالیکه اگر پرونده همین ها را بررسی کنید سوابق آنها از همه مشکل دار تر و بدتر است.»

این پول های کثیف…

گزارش ها حاکی از این است که تقریبا در سراسر کشور موج تخریبی علیه نامزدها جریان دارد و حالا  می توانیم بهتر ردپای پول های کثیفی که وزیر کشور از آنها نام برده بود را حس کنیم.پول های کثیفی که بدست برخی افراد رسیده و انها تلاش دارند با استفاده از همین پول ها هر طوری که شده وارد مجلس شوند و اینجاست که لزوم توجه به مساله « نفوذ» که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کرده اند جدی تر می شود.

اما آش آنقدر شور شده و روند تخریب نامزدهای انتخاباتی و چهره مسئولان به حدی رسیده که صدای وزیر اطلاعات هم در آمده و حجت الاسلام علوی زبان به شکایت گشوده و گفته است:«ما اطلاع داریم که چه تعداد سی‌دی غیراخلاقی انتخاباتی از سوی چه کسانی عرضه می‌شوند. ما می‌دانیم فقط برای تهمت‌زدن و افترا از سوی برخی افراد در یک مورد بالغ بر ۵ میلیون سی‌دی‌ غیرواقعی و سرشار از تهمت و افترا تهیه شده تا در دوران انتخابات توزیع شود و این یک هشدار است و با متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد.»

از سوی دیگر این روزها فضای رسانه ای استان گیلان نیز اصلا حال و روز خوشی ندارد و روزی نیست که در کانالهای تلگرامی و برخی سایت های وابسته به اصحاب زر و زور که سعی دارند هر طور که شده خود را ارزشی و اصولگرا نشان دهند خبر کذبی علیه کاندیدای رقیب و یا جدیدا حتی مدیران رسانه ها منتشر نشود.در روزهایی که شاهد سکوت تلخ و رفتار انفعالی متولیان رسانه و فضای مجازی  در برابر رفتارهای غیرقانونی و بی اخلاقی ها هستیم و به قول ابوذر ندیمی یک«افتضاح رسانه ای» در حال شکل گیری است , افتضاحی که شاید همین الان هم برخورد با آن دیر باشد.

بی اخلاقی های رسانه ای در حالی در استان گیلان به اوج خود رسیده است که حتی صدای اصحاب رسانه ها را هم در آورده و پیشکسوتان عرصه رسانه با محکومیت بی اخلاقی ها خواستار ورود هرچه سریعتر مسئولین ارشاد و نهاد های امنیتی و انتظامی به این مسئله شده اند تا یک بار برای همیشه بساط کسانی که بصورت سازماندهی شده دست به تخریب افراد می زنند برچیده شود.

واکنش سردار علیزاده و اصولگرایان گیلان در برابر تخریب هایی که به نام جریان ارزشی صورت می گیرد چه خواهد بود؟

photo_2016-02-06_15-34-35برای اینکه بصورت مصداقی به بررسی تخریب چهره ی نامزدهای انتخاباتی بپردازیم به آخرین متنی که در کانال تلگرامی سایت «در گیلان» که تحت مدیریت «مجتبی امین» مدیرمسئول سابق ۸ دی منتشر شده است جلب می کنیم.

کانال تلگرامی «در گیلان» نوشته است:«گریه های یکی از رد صلاحیت شدگان شاخص گیلانی برای تایید گرفتن.شنیده شده است یکی از ردصلاحیت شدگان گیلانی در انتخابات مجلس که به دلیل عدم التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه رد صلاحیت شده بود، از اهرم گریه، آه و زاری در تهران استفاده نموده و به شدت در تلاش است تا صلاحیت خود را بگیرد.
این شخص که سابقه اهانت به روحانیون و ائمه جمعه انقلابی کشور و همچنین حمایت از مفسدین اخلاقی و فتنه گران را در کارنامه خود دارد از شب گذشته توسط هوادارانش به مردم اعلام نموده است که تایید صلاحیت شده در این بین یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار “درگیلان” خاطرنشان کرد: شورای نگهبان در حال جمع بندی است لذا هرگونه خبری مبنی بر صلاحیت افراد کذب است.وی یاد آور شد: شورای نگهبان پایان ساعت ۲۴ امشب( ۱۶ بهمن) به بررسی های خود ادامه خواهد داد

همان خبرنگاری که چندی پیش به علت انتشار اخبار کذب در سایت تحت مدیریت خود مورد شکایت قرار گرفته بود امروز اینگونه شایعات و تخلفات محرز انتخاباتی را تحت عنوان شنیده ها در کانال تلگرامی خود منتشر می کند و از اینکه شخصا این خبر را در سایر گروه ها بازنشر دهد هیچ ابایی ندارد.

با توجه به اینکه این فرد بارها خود را خبرنگاری ارزشی و منتسب به جریان اصولگرا و انقلابی معرفی کرده و حتی برای تصویر پروفایل خود از عکس شهید مدافع حرم«حامد کوچک زاده» استفاده کرده و سایت های همسو شکایت از وی را شکایت از جوانان و فعالان ارزشی و انقلابی دانسته و آن را پیراهن عثمان کرده اند از سردار علیزاده سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گیلان و سایر چهره های شاخص جریان اصولگرایی انتظار می رود نسبت خود را با این شخص مشخص کرده و موضع صریح و شفاف خود را نسبت به تخریی چهره ی نامزدهای انتخاباتی بیان کند.

آیا در نظر جریان حزب الله و اصولگرایان گیلان انتشار اخبار کذب,تشویش اذهات عمومی و نشر اکاذیب اقدامی ارزشی و انقلابی است؟! آیا آن شهید مدافع حرمی که امروز در سوریه و برای دفاع از حرم اهل بیت به شهادت می رسد برای همین ارزش هایی که امروز شما بر آن تاکید دارید به شهادت رسیده یا ارزش های او رعایت قانون , احترام به مسئولان و خادمان نظام بوده است؟ شما پیرو کدام ارزش و انقلاب هستید که عکس شهدا را می بینید و عکس شهدا عمل می کنید؟! «این تذهبون…»

چرا باید جریان ارزشی و حزب الله اعلام موضع کند؟!

دلیل اینکه از جریان حزب الله , چهره های ارزشی و اصولگرایان خواسته ایم که نسبت به اینگونه تخریب ها اعلام موضع کند برای این است که همگان جریان حزب الله را پیرو خط امام و رهبری می دانند همان رهبری که پیوسته در فرمایشات خود از رسانه ها و چهره ای سیاسی خواسته اند به شایعات و خیالات متصل نشوند و دیگران را متهم نکنند. همان رهبری که « اهانت و هتک ابروی افراد» را جایز ندانسته و گفته اند «هرچه می خواهید از نامزد موزد علاقه خود تعریف و تمجید کنید اما دیگران را تخریب نکنید این علامت بدی است» حال چگونه است که برخی سایت های فاقد مجوز و کانال های تلگرامی نظیر «لوچان» و « مبنا ۲۴ –mabna24» پرچم جریان اصولگرا را برافراشته و خود را نماینده جریان ارزشی و انقلابی دانسته اند و از یک سو به تعریف و تمجید کاندیدای مورد علاقه خودشان می پردازند و از سوی دیگر از هیچ تلاشی برای تخریب چهره ی افرادی که  با آنها هیچ نقطه اشتراکی ندارند کوتاهی نمی کنند. مگر نه اینکه حزب اللهی بودن یعنی اینکه پیرو ولایت باشیم ؟ اگر امروز جریان اصولگرا و حزب اللهی نسبت به این موضوع واکنش نشان ندهد و اعلام برائت نکند بی شک ذهنیت مردم نسبت به حزب الله خراب خواهد شد .زیرا آنهایی که امروز پرچمدار بی اخلاقی ها در استان شده اند خود را انقلابی ,ارزشی و اصولگرا دانسته و حتی یک جبهه سیاسی تشکیل داده اند! بعید نیست پروژه نفوذ دشمن که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید کرده اند امروز توسط همین دست از افراد صورت گیرد و آنها با ژست انقلابی و ارزش گرایی به دنبال تخریب جریان مومن و ارزش گرا باشند.

مسئولان در کجای کارند !

آنچه که بدان در بالا اشاره شد تنها یکی از هزاران مورد تخریب هایی است که علیه برخی کاندیدا صورت می گیرد و اگر بخواهیم مورد به مورد به اخبار تهوع آور کانال های تلگرامی اشاره کنیم مثنوی هفتاد من می شود.از سوی دیگر آنچه که اکنون برای دست اندر کاران عرصه رسانه کاملا واضح و مبرهن است این است که این دست از سایت ها و کانال های تلگرامی فعالیت کاملا سازماندهی شده ای دارند و از مدت ها پیش برای این روزهایی نقشه کشیده اند.افرادی که پیدا کردن نام آنها و اینکه وابسته به کدام جریان سیاسی هستند و از سوی چه کسانی پمپاژ مالی می شوند کار سختی نیست و برخورد با آنها تنها به اراده مسئولان بستگی دارد ; اراده ای که انگار هنوز وجود ندارد و یا اگر شکل گرفته آنقدر ضعیف بوده که روز به روز جریان تخریب را وقیح تر کرده است.
در پایان تنها چند نمونه از تصاویری که طی چند ماه اخیر منتشر شده است در زیر می آید:

photo_2016-02-06_15-00-07 photo_2016-02-06_15-00-11 photo_2016-02-06_17-23-18 photo_2016-02-06_17-23-42 photo_2016-02-06_17-24-49photo_2016-02-07_19-58-56 photo_2016-02-06_17-26-07 photo_2016-02-06_17-27-38 photo_2016-02-06_17-33-22
tel final1

Share