اعلام کناره‌گیری سرمربی تیم ملی؛

کی‌روش: فردا استعفای خودم را تقدیم می کنم/ به ترابیان گفتم در رویاهای خود هم اسم من را نیاورد/او پول بازیکنان را به افراد نزدیک خود می‌داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی اعلام کرد از روز یازدهم اردیبهشت سمتی در تیم ملی ایران نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از فارس، سرمربی پرتغالی تیم ملی با اعلام این جمله انصراف خود را از هدایت تیم ملی اعلام کرده است.

سرمربی تیم ملی در پایان بازی پرسپولیس و فولاد، اعلام کرد این استعفا را فردا تسلیم فدراسیون خواهد کرد و تاریخ کناره گیری او یازدهم اردیبهشت یک ماه بعد از  آخرین بازی ایران در دور اول مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.
کیروش۹۱۴۶۰۸۱۱۴

کارلوس کی‌روش پس از تماشای دیدار پرسپولیس و فولاد در جمع خبرنگاران در مورد ساختمان ایفمارک اظهار داشت: راجع به صحبت‌های هراتیان هیچ صحبتی ندارم چه کسی است که بخواهد مرا دعوت کند بنده باید او را دعوت کنم. ما تلاش کردیم که این مرکز به وجود آید.

وی افزود: او از این موقعیت قصد داشت سواستفاده کند باز هم می‌گویم او جزئی از کمیته پزشکی است. ما ۴ سال تلاش کردیم تا آن آکادمی راه بیفتد. باز هم می‌گویم ما باید او را دعوت کنیم. او چه شخصی است که بخواهد من را دعوت کند؟!

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد صحبت‌های ترابیان مبنی بر اینکه نیاز به دعوت کی‌روش در دیدار با اینفانتینو نبوده‌،‌چرا که مسائل فنی مطرح نشده، گفت: قبلا هم به ترابیان گوشزد کرده بودم که در رویاهای خود هم اسم مرا نیاورد. او همیشه تهدید می‌کند و می‌گوید به خاطر منافع ملی یکسری صحبت‌ها را مطرح نمی‌کند.

وی ادامه داد: اگر او (ترابیان) مرد است به خاطر منافع کشور بزرگی چون ایران بیاید و مسائل را مطرح کند. همیشه صورت خود را پنهان می‌کند. او چه کسی است که راجع من صحبت کند؟! وقتی می‌خواستیم رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه را به ایران بیاوریم چه کسی بود که آنها را بایکوت کرد و مخل این فرایند شد؟

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: او (ترابیان) پول روزانه بازیکنان را دریافت می‌کرد و به افراد نزدیک خود می‌داد. او اسم مرا دیگر نیاورد. به اندازه کافی این اتفاقات رخ داده است.

کی‌روش در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه کمپ تیم‌های ملی آماده شده،‌گفت:‌هم اکنون زمان مناسبی نیست که در این باره صحبت کنیم. قرار است فردا با کفاشیان جلسه‌ای در این باره داشته باشیم. بروید از خبرگزاری فارس بپرسید که افراد مناسبی را دارد که با آنها در ارتباط است و از همه چیز خبر دارند!

tel final1

Share