سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان

کمبود امکانات داماش را رنج می‌دهد/به دلیل مشکلات مالی در جذب بازیکنان در نیم فصل موفق عمل نکردیم/تلاش ما منوط به پشتیبانی مسئولان تیم و استان گیلان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: همچنان کمبود امکانات تیم داماش را رنج می‌دهد و ما از همان اول فصل با امکانات محدود وارد مسابقات لیگ دسته یک شدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: همچنان کمبود امکانات تیم داماش را رنج می‌دهد و ما از همان اول فصل با امکانات محدود وارد مسابقات لیگ دسته یک شدیم.

jahanpoor940521000300_PhotoAمجید جهانپور عصر امروز در نشست با خبرنگاران بعد از بازی تیم داماش مقابل شهرداری اردبیل در ورزشگاه تختی اردبیل اظهار کرد: هر دو تیم به کسب سه امتیاز این بازی احتیاج داشتند تا از قعر جدول خودشان را نجات بدهند به طوری که نتیجه بازی نشان‌دهنده این حساسیت بازی هر دو تیم است.

وی تصریح کرد: ما در این بازی پنج بازیکن اصلی خودمان را به همراه تیم نداشتیم و به جای آن از بازیکنان ذخیره و جانشین استفاده کردیم که آنها نیز تمام سعی و تلاششان را انجام دادند تا یک بازی مناسب ارائه شود.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: هر چند بازیکنان ما بازی مناسبی را به نمایش گذاشتند اما از نتیجه بازی به هیچ وجه راضی نیستم چرا که می‌توانستیم حداقل یک نتیجه مساوی را در اردبیل به دست آوریم تا اسباب خوشحالی هواداران بی‌شمارمان فراهم آید.

جهانپور در مورد داوری دیدار دو تیم داماش و شهرداری اردبیل افزود: باید کارشناسان داوری در این زمینه نظر بدهند اما چندین هفته است که ما از داوری‌ها لطمه می‌خوریم و هر چند داوران زحمتکش تلاش می‌کنند تا قضاوت خوبی را داشته باشند اما در برخی موارد نیز اشتباهاتی رخ می‌دهد که در بسیاری از مواقع به ضرر ماست.

وی به محدودیت امکانات باشگاه داماش به ویژه در فصل نقل و انتقالات اشاره کرد و ادامه داد: ما در جذب بازیکنان در نیم فصل موفق عمل نکردیم چرا که منابع مالی خوبی را نداشتیم و به نظر می‌رسد با ادامه این وضعیت تیم داماش همچنان با برخی مشکلات و نارسایی‌هایی روبه‌رو شود.

جهانپور بیان کرد: هر چند تلاش ما بر این است تا تیم وضعیت بهتری را پیدا کند و از شرایط سقوط به لیگ پایین‌تر نجات پیدا کند اما این تلاش ما منوط به پشتیبانی مسئولان تیم و استان گیلان است که از این شرایط خارج شویم.

tel final1

Share