استاندار گیلان در جمع خبرنگاران

باید تمامی اندیشه های سیاسی و جناح های سیاسی در انتخابات حضور یابند/افتتاح بیش از ۱۰۰۰ پروژه عام‌المنفعه گیلان در دهه فجر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نجفی گفت:چرا عده ای نمی خواهند باور کنند که تحریم ها ۳۰ الی ۴۰ درصد به اقتصاد ضربه زده است و باید از این فرصت ایجاد شده برای ورود تکنولوژی های جدید و به روز به کشور استفاده کنیم .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدعلی نجفی در همایش رسانه و انقلاب که با حضور خبرنگاران گیلانی برگزار شد، با تبریک این دهه اظهار کرد: دهه فجر گرامیداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است ،انقلابی که برای مردم و با مردم شروع شده و با حضور مردم تجلی پیدا می کند.

IMG_0284به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,استاندار گیلان با اشاره به پیروزی اخیر دیپلماسی ایران در مذاکرات هسته ای و تصویب برجام تصریح کرد: طی سال ها تلاش کرده بودند انقلاب اسلامی و نظام را در دنیا بر خلاف وقایع نشان دهند اما با اندیشه بلند رییس جمهور و عملکرد موفقیت آمیز سربازان دیپلماسی این سرزمین توانست که نگاه دنیا را به ایران عوض نماید و همه قدرت های جهان نسبت به ایران نگاه ویژه ای داشته باشند و باید ذکر کنم که تمامی این موفقیت ها بدون رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حضور مردم به بار نمی نشست.

نجفی با اشاره به افتتاح پروژه‌های گیلان در دهه فجر افزود:برای افتتاح طرح های در دهه فجر امسال یک‌هزار و ۷۱ طرح و پروژه عام‌المنفعه در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و… با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان اجرا می شود.

استاندار گیلان به مشارکت بخش‌خصوصی در افتتاح پروژه‌های گیلان، خاطرنشان کرد: از مبلغ مذکور یک‌هزار میلیارد تومان توسط بخش‌خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان به حفظ  آرمان های انقلاب اسلامی اعم از مردم سالاری و دین سالاری در جامعه افزود:باید با ایجاد فضای خوب در سطح جامعه شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم تا تمامی اندیشه های سیاسی و جناح های مختلف در انتخابات حضور یابند تا نماینده واقعی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان داشته باشیم.

استاندار کسب رتبه اول در فضای کسب و کار در استان گیلان را باعث فضای آرامش و نشاط حاکم بر استان برشمرد و افزود:در سال گذشته یکی از بحث های جدی که پیگیر آن بودیم ایجاد فضای آرامش و نشاط در استان بود که توانستیم با کسب رتبه اول در فضای کسب و کار در کشور در رفع مشکلات استان قدم برداریم.

نجفی رفع تحریم ها و ایجاد فضای پسا تحریم را در رونق اقتصادی بسیار ارزنده برشمرد و گفت :در همین استان گیلان مدیر عامل کاشی خزر در دیدار با بنده از عقب افتادگی در تولیدات و رقابت با سایر شرکت ها تنها به دلیل نداشتن دستگاه های جدید آن هم به دلیل تحریم خبر داده بود.

وی همچنین در ادامه سخنان خود در بحث تحریم گفت :چرا عده ای نمی خواهند باور کنند که تحریم ها ۳۰ الی ۴۰ درصد به اقتصاد ضربه زده است و باید از این فرصت ایجاد شده برای ورود تکنولوژی های جدید و به روز به کشور استفاده کنیم .

استاندار گیلان در پایان به جمع آوری آب های باران در منطاق جلگه ای گیلان اشاره کرد و افزود:به جد دنبال افتتاح سد شفارود و سد های لاستیکی برای جمع آوری آب های جاری باران که به دریا سرازیر می شود هستیم و در همین راستا اولین سد لاستیکی در استان گیلان در دهه فجر افتتاح می شود.

گفتنی است همایش رسانه و انقلاب با حضور استاندار گیلان و جمعی از خبرنگاران در سالن الغدیر استانداری برگزار شد.(گزارش تصویری)

tel final1

Share